Kutler Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Heiheihei. Jeg kjøpte en slik laptop"case", er det det det heter, en sånn kondomdress til min nyeste bærbare datamaskin, en 17,3-tommer i 16:9-format. Vel, da jeg kom hjem og skulle prøve den, fant jeg jo ut at denne slett ikke passet til maskina, den var for stor i høyden. Nå, jeg var kanskje litt idiot som faktisk ikke spurte om dette på forhånd, men tenkte ikke over at det finnes 17,3 " i 16:10, og antagelig er den vel ment for disse. Det jeg lurer på er helt enkelt om det går an å bytte denne, ev. levere den inn og få igjen pengene for den. Jeg tviler, siden jeg jo har åpnet den/brutt forseglinga, det må man jo for å kunne prøve den. Kjøpt på Mamoz, hvis det spiller noen rolle. Svar mottas med en klem og en kopp kakao. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er vel ikke værre enn å spørre. Er produktet på noen måte skadet eller? Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Er vel ikke værre enn å spørre. Er produktet på noen måte skadet eller? Nei nei, det er helt fint det. Det er kun åpnet, men ellers ser det som nytt ut. Og jeg ville forhøre meg her, i tilfelle jeg skulle bli avspist med noe. Høre hva dere tenker. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Kjøpt på internett? Hvis ja så er det nok ingen problem å bytte. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Nei, kjøpt IRL. Så det er jo ikke akkurat angrerett på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå