Skrujernet Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hei. Tenkte jeg skulle en tråd slik at forumbrukerne kunne vise fra sin samling av PC spill. Ta screenshot av steambrukeren dine, eller ta fra speilrefleksen og ta bilde av hylla. Gleder meg til og så hvem som er store på PC-spill på forumet. :!: eller Tenkte vi også kunne ta en liten uhøytidelig avstemning på det beste spillet det siste tiåret. Så bare kom med nominasjoner, så lager jeg en liten avstemning etter hvert. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Da starter jeg med og vise fram min samling på steam Har også World in conflict, medal of honor spill, battliefield serien, sims, COD, age of empires, og noen litt eldre tittler i hylla. Endret 18. juni 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Min fysiske spillsamling er spredt over alle vidder (skilte foreldre, lånt bort). Spill jeg har kjøpt i steam Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Steam: Retail: The Sims 2 Prey Locomania Vil Du Bli Millionær World of Warcraft Battlefield 2 Complete Collection Call of Duty 2 Bioahock Bioshock 2 Fallout 3 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Bumpybump (2 år ) : Børstet støvet av det som er igjen av "pappeske"-spillene mine fra 1990 til og med 2000: Klikk for stort (men dårlig) bilde: Half Life (Game of the year edition) Half Life: Opposing Force Half Life: Blue SHift Gabriel Knight 1: Sins of the fathers Gabriel Knight 2: The Beast Within Gabriel Knight 3: Blood of the sacred, Blood of the damned Den Lengste Reisen Monkey Island 1 (The secret of) Monkey Island 2 (Le'Chucks revenge) Monkey Island 3 (The curse of) Indiana Jones and the fate of Atlantis Tomb Raider Trilogy (Limited Edition) Myst 1 Myst 2 (Riven) Myst 3 Exile Invictus Empire Earth Delta Force Land Warrior (kjøpt i England en gang) Evola Command & Conquer Gunman Endret 2. august 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Har ikke noe screenshot av steam, men ligger vel en rundt 130 titler (inkludert DLC). Har også flere av spillene på Steam til Xbox 360 også. >_> Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 *liste fra 2 år siden* Haha, etter to runder med diverse salg er listen litt lengre i disse dager: Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Er en tråd om hvor mange steamspill man har etc allerede oppe. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1443008 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Denne var allerede oppe i 2 år før Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Men så er den andre bedre da ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå