Gannicus66 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Er 21 år, 178cm, og veier 78kg Jeg har trent styrke i 2 år, Går på protein og kreatin nå. Planen min var slik før: Mandag : Bryst tirsdag: Rygg biceps Onsdag: Skuldre triceps Torsdag:Ben Fredag hvile Lørdag: hvile Søndag rygg Og nå har jg byttet planen min helt, med kun Basisøvelser, Målet mitt er å få mer masse Og slik ser det ut, Jg tar gjerne imot forslag hvis det evt ser litt gærnt ut. Slik skal jg kjøre nå: mandag: kjører 7 serier på alle øvelsene, Benkpress 6-10 rep, Markløft 6-10 rep Knebøy 6-10 rep og tilslutt, Pushups 15rep Tirsdag: 7serier på hver øvelse!, Chins 6-10 rep, Millitærpress 6-10 rep, Dips 6-10 rep og siste øvelse er Bicepscurl, som jg bare tar ekstra, her tar jeg 3serier Onsdag: hvile torsdag: SAMME fredag : Samme Lørdag : Hvile Søndag: Samme Ser dette lovende ut? eller har jeg misforstått mye her?=P Bare å si ting rett ut. Som tidligere nevnt, så er målet mitt å få mer masse. Og dessuten, holder dt med pause 1 dag? Endret 17. juni 2010 av kerosh Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) tror det bare holder med 3-4 dager i uken. og tror det ikke er nødvendig med 7 set heller, har vartfall aldri hørt noen som har hat det ta heller 3-5 set og 8-12 reps, siden det var volum du ville øke i. Endret 17. juni 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå