Gå til innhold

Samsung Galaxy S Pro, Tastatur, Android 2.1, 2 kamera (hovedkamera m/flash)

Anbefalte innlegg

Her er den.

"The Samsung Galaxy S Pro is expected to be like the Galaxy S but with a full, five-row QWERTY keyboard. It will also sport the new Super AMOLED screen, a 1GHz processor, and at least 8GB of internal memory. Photos indicate a front-facing camera for video chatting".

Samsung-galaxy-s-pro.jpg

Stort sett det samme som den vanlige Galaxy:

Android 2.1

4.-inch WVGA Super AMOLED display

1GHz processor

Wi-Fi

5-megapixel camera

GPS

720p video recording

Bluetooth

microSD card support up to 32GB

I tillegg har den altså en fem-raders qwerty og blitz (og frontkamera som Iphone 4). For meg virker det som den perfekte mobil per i dag. Håper den kommer til Norge!

Amobil-sak.

Endret av Cooper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener at det er samme telefon som i9000 Galaxy S, bare med Qwerty-tastatur og litt annet snacks.

Samme telefon som i8500 Galaxy/i5800 Galaxy Spica er det ikke ;)

(Begynner å bli mange Galaxy-modeller å holde styr på nå)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Spørs om dette ikke bare er en "flopp" da... Fin telefon om det blir som I9000, men å komme flere måneder etter med samme telefon og bare lagt til et tastatur blir litt sløvt. Nyere telefon, desto nyere specs forventer man jo, så tror det skal bli vanskelig :p

Men m.t.p. prisen, så koster Galaxy S nå rundt 5000,- og med tastatur har jeg en dårlig følelse på at det blir en del dyrere og skal litt til for å selge en mobil til seks laken asså? Jeg bare spør :)

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å ha litt is i magen. Nå som galaxy S normal-versjon kommer ut vil det komme en drøss med review'er og de vil helt sikkert gi en indikator på om det er verdt å vente på pro-utgaven. Pro-versjonen skal jo visstnok ha fikset problemer som manglende "blits" og frontkamera.

Men som du nevner Andey-, det burde ikke gå sykt mange måneder til pro-utgaven kommer. :nei:

Lenke til kommentar

Fem raders tastatur  :new_woot:

Håper virkelig at denne kommer til Norge snart, eventuelt at HTC Vision kommer snart. Det er alt for dårlig med androidtelefoner med fysisk tastatur.

Tviler på at denne kommer til Norge med det første. I likhet med EVO 4G, så ser det ut til at denne er ekslusivt til Sprint

Lenke til kommentar

EVO 4G vil uansett ikke fungere i Norge, noe denne vil gjøre, så det og importere er ingen umulighet. Jeg venter egentlig mer på HTC Vision fordi jeg vet at HTC kan det med å lage gode qwerty-tastatur.

Men så mister man også ÆØÅ mulighetene. Korrekt meg om jeg tar feil (fordi jeg har ikke peiling), men om telefonen er ekslusiv Sprint, så er det vel ikke så lett å få fatt i?

Lenke til kommentar

Har man venner og familie i statene ser jeg ikke det store problemet med å skaffe seg et eksemplar. Helt ideelt er det ikke, men spesielt vanskelig blir det vel ikke. Kan dog være en fordel og vente til folket på xda har fått lekt seg litt med den. Egne ÆØÅ knapper får vi nok ikke på den norske utgaven heller, men muligheten til å trykke f.eks fn + p = å.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...