Trumlek Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei, idag hadde vi desverre et uhell i portugal hvor vi kom i et bilkrasj og krasjet leiebilen+ en taxi og 2 fotgjengere ble skadet vi hadde hadde vert ute dagen f0r og hadde alkohol i blodet men vi mistet ikke f0rerkortet men ble pAlagt en bot av politiet for 500euro. det jeg lurer pA va kommer til aa skje med forsikringen vil de se pA det som fyllekj0ring? -Trumlek Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Må du nevne at du hadde drukki litt dagen før ulykken ? Hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg sagt det du skrev innleget ditt og tatt bort det med alkohol. Så kan du kanskje håpe på å få de 500 euro tilbake av forsikringselskapet ? Endret 17. juni 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Bøter får man nok ikke igjen fra et forsikringsselskap, gitt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Nei, hvorfor i alle dager skulle man det? Er man idiot og kjører i fylla* - i utlandet - så kan du bare ha det så godt. Gjør opp for deg og hold kjeft. *: Selv om det er dagen der på, så er det fyllekjøring så lenge du har promille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå