enskoleelev Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg lurte på om det er for sent å levere klage når man har fått vitnemålet når det er under 10 dager siden vi fikk karakterkortet??? haster med svar, for hvis det er mulig leverer jeg klagen i morgen. DETTE ER KKE PÅ EKSAMEN. De 10 klage dagene, er det at den må være hos rektor innen da, eller fylkesmannen? Hjelp, vi fikk kke vite en eneste ting om klaging på karakterer. Går i 10. klasse. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Det går bra om du leverer i morgen. Edit: Eneste kriteriet er at klagen skal leveres innen 10 dager etter du har fått karakteren. Endret 17. juni 2010 av Langdon Lenke til kommentar
enskoleelev Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Det går bra om du leverer i morgen. Edit: Eneste kriteriet er at klagen skal leveres innen 10 dager etter du har fått karakteren. Tror det er den 9nde eller 10nde dagen i morgen. Så da blir det innen. Men vi fikk vitnemålet i dag, derfor er jeg så i tvil. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du kan levere klage på karakteren du har fått innen 10 dager, uavhengi av hvor mange vitnemål de gir deg i mellomtiden. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg hadde ikke gjort det om det ikke hadde hatt betydlig betydning for utfallet på vitnemålet. Det er tross alt bare grunnskolen. Lenke til kommentar
enskoleelev Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg hadde ikke gjort det om det ikke hadde hatt betydlig betydning for utfallet på vitnemålet. Det er tross alt bare grunnskolen. Jeg gjør det. Jeg vet at han kke kan trekke meg ned, for SÅ dårlig er jeg kke. Og en som har gjort det dårligere enn meg fikk bedre karakter, så jeg gjør det. Orker kke leve med den dårlige karakteren resten av livet og fortelle til oldebarn jeg fikk bare x i x-fag. xD Lol. Men jeg vil klage, er så missfornøyd. Skriver klagen nå, men har ingen aning om hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hei Hvordan gikk det? Fikk du levert klagen? Lenke til kommentar
enskoleelev Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Hei Hvordan gikk det? Fikk du levert klagen? Jaaa, må bare vente nå x))) ü,, Lenke til kommentar
enskoleelev Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 JEG FIKK HØYERE KARAKTER :D:D:D:D:D:D:D ü,, Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Gratulerer. Da slipper oldebarnet ditt å bli skuffet! Forresten lurer jeg på om det hadde noen stor betydning for søknaden din på videregående neste år? Lenke til kommentar
enskoleelev Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Neeei, det har den vel kke. Men for at jeg skal ha motet oppe må jeg ha gode karakterer. Og den karakteren jeg fikk nå var fortjent. Og rettferdighet er viktig ü,, 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Neeei, det har den vel kke. Men for at jeg skal ha motet oppe må jeg ha gode karakterer. Og den karakteren jeg fikk nå var fortjent. Og rettferdighet er viktig ü,, Hvilken karakter fikk du til slutt? Lenke til kommentar
enskoleelev Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Hvilken karakter fikk du til slutt? En høyere enn den jeg hadde. Orker kke skrive karakteren her. Var kke så stor forandring da, men uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå