Zelcon Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) . Endret 20. oktober 2011 av Zelcon Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Søkt og lest rundt omkring, og ser at IngBt er ganske etterspurt...hvis informasjonene jeg har fått er riktige? noen som kan bekrefte dette? Ja forsåvidt, spesielt Sting er en ganske bra tjeneste hvis du skal søke til utlandet. Forøverig, bataljon forkortes bn ikke bt f.eks ingbn. Også har jeg lest om nordmenn som faktisk har skrevet under kontrakter for UK og andre land, eller private "krigsindustrier" som Blackwater og at disse tjener oppimot dobbelte av det man tjener ved å skrive under norske kontrakter?(er klar over at oppdragene er mer farlig og hardere) noen som har gjort dette personlig som kan fortelle meg noe om det? De gutta har nok vært i forsvaret en del år, etterhvert skaffa seg kontakter i det miljøet. Er nok ikke bare å ringe til de etter du er ferdig med fgtj. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ingeniører etterspørres og har en veldig god, men farlig, tjeneste. Tviler på at du får særlig mer action som privat, men bedre betalt. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det er uansett feil instilling å tjenestegjøre utenlands pga. penger. Gjør deg uansett ferdig med fgtj. før du bestemmer deg om du vil utenlands, å hvis du bestemmer deg for å dra, så gjør det for opplevelsen, kameratskapet, osv. ikke for penga... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvem ta vell en jobb for penger Lenke til kommentar
Zelcon Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) . Endret 20. oktober 2011 av Zelcon Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Litt gøyalt at de fleste driter en lang marsj i å gjøre hverdagen tryggere for afghanske barn når de ramser opp grunner til å være der nede. Herlig innstilling. Skal ærlig innrømme at jeg sikkert hadde brydd meg mest om kameratskapet og opplevelsen, og det er grunnen til at jeg ikke har noen intensjon om å dra til Afghanistan. Vi får se om Norge kommer til å bidra i en verdig FN-operasjon snart, så skal jeg gledelig dra ned. Endret 19. juni 2010 av Astralnoise Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg ser ingen grunner til å klage på de som drar dit for pengene, så lenge de gjør jobben sin skikkelig. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Litt gøyalt at de fleste driter en lang marsj i å gjøre hverdagen tryggere for afghanske barn når de ramser opp grunner til å være der nede. Herlig innstilling. Skal ærlig innrømme at jeg sikkert hadde brydd meg mest om kameratskapet og opplevelsen, og det er grunnen til at jeg ikke har noen intensjon om å dra til Afghanistan. Vi får se om Norge kommer til å bidra i en verdig FN-operasjon snart, så skal jeg gledelig dra ned. Jada. Skulle vissatte om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå