Gå til innhold

Intops & utenlandske kontrakter om et år

Zelcon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søkt og lest rundt omkring, og ser at IngBt er ganske etterspurt...hvis informasjonene jeg har fått er riktige? noen som kan bekrefte dette?

Ja forsåvidt, spesielt Sting er en ganske bra tjeneste hvis du skal søke til utlandet.

Forøverig, bataljon forkortes bn ikke bt f.eks ingbn.

Også har jeg lest om nordmenn som faktisk har skrevet under kontrakter for UK og andre land, eller private "krigsindustrier" som Blackwater og at disse tjener oppimot dobbelte av det man tjener ved å skrive under norske kontrakter?(er klar over at oppdragene er mer farlig og hardere) noen som har gjort dette personlig som kan fortelle meg noe om det?

De gutta har nok vært i forsvaret en del år, etterhvert skaffa seg kontakter i det miljøet. Er nok ikke bare å ringe til de etter du er ferdig med fgtj.
Lenke til kommentar

Det er uansett feil instilling å tjenestegjøre utenlands pga. penger.

Gjør deg uansett ferdig med fgtj. før du bestemmer deg om du vil utenlands, å hvis du bestemmer deg for å dra, så gjør det for opplevelsen, kameratskapet, osv. ikke for penga...

Lenke til kommentar

Litt gøyalt at de fleste driter en lang marsj i å gjøre hverdagen tryggere for afghanske barn når de ramser opp grunner til å være der nede.

Herlig innstilling.

Skal ærlig innrømme at jeg sikkert hadde brydd meg mest om kameratskapet og opplevelsen, og det er grunnen til at jeg ikke har noen intensjon om å dra til Afghanistan. Vi får se om Norge kommer til å bidra i en verdig FN-operasjon snart, så skal jeg gledelig dra ned.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar

Litt gøyalt at de fleste driter en lang marsj i å gjøre hverdagen tryggere for afghanske barn når de ramser opp grunner til å være der nede.

Herlig innstilling.

Skal ærlig innrømme at jeg sikkert hadde brydd meg mest om kameratskapet og opplevelsen, og det er grunnen til at jeg ikke har noen intensjon om å dra til Afghanistan. Vi får se om Norge kommer til å bidra i en verdig FN-operasjon snart, så skal jeg gledelig dra ned.

Jada. Skulle vissatte om ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...