-=Petter=- Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Søkt rundt, men finner ikke noe jeg kan forstå. Er det mulig og overføre kontakter og kalender oppføringer over fra WindowsMobile til Android? Har bestilt meg Desire, og har nå Diamond. Men vil gjerne få ført over mine kontakter og kalender oppføring. Kan dette kopieres til en fil som android kan legge inn, eller gjøres på en annen måte? Mvh Petter Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Synkroniser alt til Outlook, eksporter til komma-separert liste og importer på www.gmail.com. Har du satt opp sync til gmail på Android-telefonen din så kommer kontaker og kalender flyvende ned automatisk. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Kan man gjøre dette med kalender og kontakter.. Over til Outlook? Hvordan? Så eksportere til gmail? Hvordan? Lenke til kommentar
SuperG Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kan man gjøre dette med kalender og kontakter.. Over til Outlook? Hvordan? Så eksportere til gmail? Hvordan? Synkroniser din windows-mobil med gmail, Instruksjoner her. Når dette er gjort, kan du synce android med Gmail. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Synkroniser din windows-mobil med gmail, Instruksjoner her. Når dette er gjort, kan du synce android med Gmail. Måtte først legge inn gmail adr, ellers stemte denne forklaring. Men får bare feil i overføring. Og kan ikke se noen forskjell på gmail siden min på nett heller... Virker som om det kun blir exchange server, og dette er vel feil? Får bare konstant: Behandling kreves. Feilkode: 0x85010004 Hva gjør jeg feil? Finnes det andre metoder? Hvis ikke denne fungerer? Endret 20. juni 2010 av TheBadKing Lenke til kommentar
SuperG Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Synkroniser din windows-mobil med gmail, Instruksjoner her. Når dette er gjort, kan du synce android med Gmail. Måtte først legge inn gmail adr, ellers stemte denne forklaring. Men får bare feil i overføring. Og kan ikke se noen forskjell på gmail siden min på nett heller... Virker som om det kun blir exchange server, og dette er vel feil? Får bare konstant: Behandling kreves. Feilkode: 0x85010004 Hva gjør jeg feil? Finnes det andre metoder? Hvis ikke denne fungerer? Har du prøvd å bare synce kontakter og kalender? Jeg fikk også feilmelding tidligere ved forsøk på å synce med mail, fjernet mail-sync og da gikk det helt fint. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Fikk over kontkater, men mer enn det vil den ikke... Tlf ble veldig rar etterpå... Håper alle kom over... Lenke til kommentar
SuperG Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Fikk over kontkater, men mer enn det vil den ikke... Tlf ble veldig rar etterpå... Håper alle kom over... Prøv en restart av telefonen. Har ikke flere løsninger enn sync mot Outlook eller Gmail, da begge disse funket for meg. Må nok google litt hvis du skal finne en annen løsning.. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Ser dårlig ut for resten... Men det får jeg vel overleve... Synd at jeg ikke har funnet en annen måte og løse dette på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå