A+- Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Visste ikke hvor jeg skulle poste det, men spør her: Hvordan funker det med skateboard på fly? Tar jeg det som kolli, eller håndbagasje? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ville tatt det som kolli. Et skateboard er jo stort, og er lett at en får seg en på trynet viss du går rundt med det. Eller at det begynner å rulle på flygulvet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du får det ikke med som håndbagasje uansett. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 hiv det i en sekk så har du håndbagasje? Lenke til kommentar
A+- Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Kolli;kan jeg skateboardet oppå en bag, teipe elns? <3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du kan jo prøve. Finner fort ut om du kan eller ikke Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 tviler på at flyselskapene er særlig begeistret for skateboard fastteipet på en sekk. Jeg tviler sterkt. Men istedenfor å spør på et forum kan du ringe det aktuelle selskapet imårra tidlig? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har de ikke sånn ordning for dette da? At du f.eks må betale 150kr ekstra elns for og ta det med? De har det på f.eks surfebrett, instrumenter, sykler osv.. Vet ikke om dette gjelder skateboard da men det kan jo være.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå