Mann'75 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hei Jeg har det samme problemet som mange fler her. Kjøpte en GT-S8500 på Tenerife. Denne var fra tyskland, med engelsk som språkalternativ. Har suksessfullt oppdatert til SW S8500XXJF1 CSC S8500XBJEG Så nå er endelig tlf på norsk. Men skulle gjerne fått oppdatert den, og har fulgt rådene og lenkene her til punkt og prikke. Det som er problemet, er at endringen for ProductCode i regedit endres tilbake når jeg forsøker å oppdatere i Kies. Det virker som Kies endrer det tilbake. Jeg har Win7 og kjører både Kies og regedit som administrator. Endringene i regedit er korrekte, helt til jeg prøver å oppdatere igjen. Da går verdiene tilbake til default, i mitt tilfelle fra GT-S8500BAAXEE tilbake til GT-S8500BAADBT. Problemet er altså å få de endrede verdiene i regedit til å stå uendret. Endret 26. januar 2011 av kk75 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Prøv dette med Kies 1.5 og Kies Registry pacher v.1.7 Når du har startet Kies 1.5(oppdater den gjerne) og koblet tlf til. Start Kies Registry pacher og fyll inn : Enable spoof = True Spoof Product Code as=XEE Spoof Software Revision as = "La være tom" Så trykker du på write registry. Dette funket for meg. Jeg slo ikke av Kies Registry pacher, etter å ha fylt inn dette. Bare trykket på Kies 1.5 om å sjekke for oppgradering. Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Prøv dette med Kies 1.5 og Kies Registry pacher v.1.7 Når du har startet Kies 1.5(oppdater den gjerne) og koblet tlf til. Start Kies Registry pacher og fyll inn : Enable spoof = True Spoof Product Code as=XEE Spoof Software Revision as = "La være tom" Så trykker du på write registry. Dette funket for meg. Jeg slo ikke av Kies Registry pacher, etter å ha fylt inn dette. Bare trykket på Kies 1.5 om å sjekke for oppgradering. OK Gjør jeg dette i tillegg til de andre prosedyrene? Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tusen takk! dette virket! først virket det ikke da jeg la inn spoof product code som GT-S8500BAAXEE. så prøvde jeg kun XEE, og da virket det. Har nå SW VER S8500XXJL2 CSC VER S8500XBJL1 igjen, takk for hjelpen! kan man gi tomler her? (synes forøvrig det er rart at samsung gjør det så vanskelig å bytte språk på en telefon man har kjøpt og betalt på lovlig vis). Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Flott du fikk det til Ja samsung kunne gjort det litt lettere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå