vildeeh Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Spørsmålet ser dere i tittelen;) Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Selvfølgelig kan du det. Men da kan heller ingen ringe eller sende deg melding, men det er du vel klar over. Hvorfor ikke likegodt skru telefonen av? Lenke til kommentar
vildeeh Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Selvfølgelig kan du det. Men da kan heller ingen ringe eller sende deg melding, men det er du vel klar over. Hvorfor ikke likegodt skru telefonen av? Tenkte jeg kunne motta meldinger jeg, siden jeg ikke får sett de før jeg har endret moduset? Vil gjerne kunne ta bilder og høre på musikk skjønner du Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Koster vel ikke penger å motta meldinger, eller se at noen ringer til deg. Men med engang du svarer en telefon, eller svarer på en melding så koster det penger. Husk at MMS koster penger og motta og sende. Eller er det bare å skru av datatrafikk og telefonsvarer. Så skal du vel være ganske safe mot regninger. Lenke til kommentar
vildeeh Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Okei:) Da prøver jeg det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå