Mikr89 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Heey. Noen som kan være så snill og hjelpe,holder på og customize min iphone 3gs 3.1.3 firmware,men får ikke til og bytte boot logo noen som gidder og hjelpe. Trenger også hjelp til og skifte wifi signaler,da det nå kun står f.eks 50 tenker det er prosent antal for hvor sterkt signalet er men jeg vil laste ned et kult bilde fra cydia noen som kan hjelpe her og? Setter veldig stor pris på svar,holder på å bli gal her. Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 hvis du jailbreaker kan du bruke redsn0w! inpå redsn0w kan du change boot logo! bare å finne et svart bilde på google som er stort nåkk ;P wifi signaler = jailbreake den og laste med SbSettings! står inpå selve programmet! mere hjelp eller flere som trenger hjelp! send med en melding Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Hey. Har customizet iphone nå men et eller annet har gått galt,ingen feil igår på mobilen men idag så står ikke datoen på kalender ikonet,brukte ifile og endret slide to unlock til noe annet også, og alt gikk fint ,men idag står det bare away lock label. Vær så snill og kom med tips alle som tror de kan hjelpe,så please,trenger hjelp så fort som mulig. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Hey. Trenger virkelig hjelp her,har customiza iphone en god stund nå og nå er calender iconet helt blankt + att slide to unlock som jeg forandra har blitt til away lock nå som det står. vær så snill og hjelp så for som mulig,ellers kommer jeg til og restarte hele greaia å legge alt inn på nytt så please hjellp Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
Ocken Bom Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Å nei, ikke gjør det'a! (redd). NÆÆT. Har du jailbreaket iPhonen din, så er dette grusomme sannheten om din nye hverdag. Restart. Det er det som er bra med det virtuelle liv. Du kan trykke restart når du har gjort noe galt. Velg gjennoprett, og følg loven og Lord Steve's ord fra nå av. La proffene ta seg av softwaren. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 3 tråder som omhandler det samme er slått sammen til 1. Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 TIL ALLE! ikke upgraide og jailbreak 4.0! VENT til 15 AUGUST! Anbefalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå