Radamel97 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Skjermkortet heter Ati raedon 4650. Hat lastet ned Msi afterburner vet ikke hva jeg skal ta høyere og slikt hjelp meg her Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ville aldri tenkt tanken en gang, kommer det ikkje ut nok varm luft? minus med oc og bærbar: -temperatur -trekker mer strøm / mindre batterikapasitet. -og du kommer ikkje langt nok til å tjene 1 fsb i det hele tatt. Men vist ikkje dette var nok til att du ga deg, kan du jo stille opp gpu litt, mem også kanskje. men dette oppfordrer eg ikkje til å gjere. Tar 0 ansvar, sjølv om eg forklarte kva og korleis. Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Ville aldri tenkt tanken en gang, kommer det ikkje ut nok varm luft? minus med oc og bærbar: -temperatur -trekker mer strøm / mindre batterikapasitet. -og du kommer ikkje langt nok til å tjene 1 fsb i det hele tatt. Men vist ikkje dette var nok til att du ga deg, kan du jo stille opp gpu litt, mem også kanskje. men dette oppfordrer eg ikkje til å gjere. Tar 0 ansvar, sjølv om eg forklarte kva og korleis. Takk for hjelp skjønnar at det ikke var noen god ide Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Skriv hvilken laptop og temperaturer du har først før vi konkluderer med at det er en dårlig ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå