Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp med Dell's Leveringer

Anbefalte innlegg

Hei, først vi jeg si at jeg hadde ikke en anelse hvor jeg skulle legge ut dette emne og beklager hvis jeg la det feil.

Jeg har bestillt Alienware M17x fra Dell.no (03.06.2010) og jeg har nå slitt ut oppdateringsknappen fælt i vente på at pakken skulle bli sendt. Når den ble sendt fikk jeg en link til et firma som het Schenker, nå er pakken i Kristiandsand (der den skal være) og statusen på pakken er "Awaiting Customer Agreement". Skal jeg ringe dem eller ringer de meg eller hvordan fungerer dette? Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Din ordre vil normalt bli levert på hverdager i arbeidstiden.

Schenker vil kontakte deg per email med planlagt leveringsdato så snart din ordre er sendt fra fabrikken.

Hvis ingen er tilstede for å motta leveringen, vil Schenker legge et kort i postkassen med ytterligere opplysninger slik at du kan ta kontakt med dem og avtale ny levering.

Det er det som står på dell sine sider. Jeg sitter også å venter på pakke fra dell, bestilte en skjerm derfra. Nå har min pakke vert "til sortering i 4 dager" kan ikke akuratt anbefale å kjøpe ting fra dell om en er utålmodig. En kompis av meg bestilte en XPS laptop derfra tok 11 virkedager (2uker 1 dag).

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er nå. Den gangen jeg bestilte fra Dell, tok det ca 15 virkedager. Greit nok, for jeg stresset ikke. Bestillingen ble kjørt hjem til meg med UPS firmaet eller hva det nå heter. Regner med at du får en telefon om ikke så lenge.

Tror ikke jeg hadde andre leveringsmuligheter den gangen, hjemmeleveringen er bakt inn prisen også idag?

Lenke til kommentar

Dem tar visst som oftest kontakt på telefon, dem sender en slik sms når dem får varen på sin termial:

Til Schenker Kristiansand er ankommet en sending fra DELL PRODUCTS EUROPE. Kontakt tlf ******** for avtale om utkjøring/henting. Oppgi send.nr **********

Tror ikke jeg hadde andre leveringsmuligheter den gangen, hjemmeleveringen er bakt inn prisen også idag?

Ja dem leverer på døren, tror jeg betalte 61kr i frakt da velger du om du skal hente selv eller om dem skal levere på døren.

Ps: Jeg fikk nettopp skjermen jeg bestillte fra dell, tok dem bare 5 virkedager.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...