Stianrau Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Heisan har tenkt å kjøpe meg en ny trådløs router, er det noen routere som har mulighet for å koble til en ekstern hardisk via usb? Og muligheter for å koble til en printer i tillegg? Noen som har noen tips å komme med. har sett på noen nas-disker, men jeg har allerede en ekstern disk med usb og ville gjerne dele den på nettverket hjemme. Ny router skal jeg ha allikevel. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kanskje litt off-topic men denne lille boksen kan kobles på nettet og du kan koble til din eksisterende usb disk slik at den funker som en nettverksdisk. Miniserver-for-nettverket Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 NETGEAR RangeMax Dual Band Wireless-N, kanskje? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det er en av de beste routerne på markedet og den har USB for disk/nas, men den kan visstnok være litt sær på hva slags disker man henger på. Det eksisterer en kompabilitetsliste over disker på Netgears sider. Ytelsesmessig og funksjonsmessig så er det ikke mange routere som kan matche denne. Lenke til kommentar
Stianrau Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 den så bra ut den. Men hvordan kan jeg se at en ruter støtter deling av en ekstern harddisk?? Kan alle routere med usb inngang det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 De fleste støtter det ja, noen er mer klundrete enn andre og krever tilleggssoftware eller de er sære på hvilke disker de klarer å kjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå