HelloKjersti Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vi slo av en prat med Microsofts Kinect-mann, Kudo Tsunoda. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Talestyring på xboxen kan jo bli morsomt. Tenk å sitte i flere uker i strekk for å få en hel drøss vanskelige achivements, og man skryter av det til en kamerat som er på besøk. Fyren ser på listen og utbryter "Tøft! Hadde det vært min XBOX ville den nok ha SLETTet PROFILEN." Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Bare jeg som ikke skjønte den? :/ Men det er en ting jeg lurer på. Står helt sikkert i artikkelen, men har ikke tid til å lese igjennom alt nå. Hva med lysforhold, og møbler? Når de står på scenen for å vise frem dette, er det jo rimelig med lys, og ingen møbler. Her hjemme har vi sofa, bord, vinduer, osv. Det vil jo da komme inn sollys som vil "legge skygge på gjenstander". Jeg husker at dette var et problem med Eyetoy (?) til Playstation 2. For å få det beste ut av Eyetoy, må vi ha rimelig med lys, og ingen gjenstander i bakgrunnen. Hvordan er dette på Kinect? Takker og bukker for svar på forhånd. Mvh. Stig Endret 17. juni 2010 av stigah Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kinect lar deg styre xboxen med stemmen. Først sier du xbox høyt, så hva den skal gjøre. For eksempel xbox start film xbox start spill xbox slett profil... Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Haha, skjønte den nå Men man må vel snakke engelsk da, eller er det støtte for norsk? Og er det noen som vet hvor mye det kommer til å koste? Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Bare jeg som ikke skjønte den? :/ Men det er en ting jeg lurer på. Står helt sikkert i artikkelen, men har ikke tid til å lese igjennom alt nå. Hva med lysforhold, og møbler? Når de står på scenen for å vise frem dette, er det jo rimelig med lys, og ingen møbler. Her hjemme har vi sofa, bord, vinduer, osv. Det vil jo da komme inn sollys som vil "legge skygge på gjenstander". Jeg husker at dette var et problem med Eyetoy (?) til Playstation 2. For å få det beste ut av Eyetoy, må vi ha rimelig med lys, og ingen gjenstander i bakgrunnen. Hvordan er dette på Kinect? Takker og bukker for svar på forhånd. Mvh. Stig Jeg har lekt meg litt med kinect og kommer med en sniktitt om ikke så alt for lenge. Men kan fortelle såpass at Kinect'en funker supert også i dunkel belysning. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Haha, skjønte den nå Men man må vel snakke engelsk da, eller er det støtte for norsk? Og er det noen som vet hvor mye det kommer til å koste? Man må sannsynligvis snakke engelsk, men det var ikke poenget. (wow... første gang jeg må forklare en vits så mye i detalje.) Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg forstod vitsen, hehe, men bare lurte på om det var støtte for norsk tale. Jeg har lekt meg litt med kinect og kommer med en sniktitt om ikke så alt for lenge. Men kan fortelle såpass at Kinect'en funker supert også i dunkel belysning. Det er flott! Gleder meg til sniktitten kommer Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 – Vi vil gjøre spill tilgjengelige for alle Har jeg ikke hørt det før en gang? Jo, for 5 (les: 5) år siden på Nintendo sin E3-konferanse. Lurer på når det gikk opp for dem at de også måtte gjøre noe i samme gata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg