Lekr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ser man på IB varebeholdning, UB varebeholdning, beholdingsendring, varekjøp? Jeg vet hva varekostnad betyr, men ikke hvordan jeg finner den. Og vareutgift, er det saldoen på 4300 varekjøp? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Ser man på IB varebeholdning, UB varebeholdning, beholdingsendring, varekjøp? Jeg vet hva varekostnad betyr, men ikke hvordan jeg finner den. Varekostnad=vareutgifter i året pluss/minus beholdningsendring, vil jeg tro. Og vareutgift, er det saldoen på 4300 varekjøp? Vil tro det, men min erfaring med bedriftsregnskap begrenser seg til mindre enkeltmannsforetak uten stort behov for å skille mellom kostnader og utgifter, så jeg er ikke helt sikker.. Endret 17. juni 2010 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Ser man på IB varebeholdning, UB varebeholdning, beholdingsendring, varekjøp? Jeg vet hva varekostnad betyr, men ikke hvordan jeg finner den. Varekostnad=vareutgifter i året pluss/minus beholdningsendring, vil jeg tro. Og vareutgift, er det saldoen på 4300 varekjøp? Vil tro det, men min erfaring med bedriftsregnskap begrenser seg til mindre enkeltmannsforetak uten stort behov for å skille mellom kostnader og utgifter, så jeg er ikke helt sikker.. Tusen takk, det stemte. Var en annen som kom meg til unnsetning, er eksamen i morgen og det hastet litt. Endret 17. juni 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå