PSycHOerlENd Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 hei! Jeg hadde veldig lyst til å kjøpe Asus N61JV WXGA, men da jeg skulle kjøpe den lokalt var selgeren tom og det virket som de hadde sluttet å få det inn. Han foreslo Asus X52JK isteden. Men på asus sin hjemmeside står det ikke noe om X serien. Vil gjerne vite hva den er best til og designet for. Hvis man søker etter den på google, kommer det også få nyttige resultat. Noen som hvet noe om X-serien i Asus? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) X serien er generelt sett modeller som asus produserer på bestilling fra forskjellige distributører. For eksempel komplett.no kontakter asus og er interessert i en 17" maskin som skal koste så og så mye, asus tar da en maskin de allerede produserer og endrer litt på spesifikkasjon/tilbehør og kaller den X ett eller annet. Slik som komplett allerede har gjort, de kontaktet asus, asus tok en N71J? laget den etter komplett sine spesifikasjoner, fjernet bæreveske og mus fra tilbehøret og selger den som X77J? Det samme gjelder Asus N61J?, den finner du som X64J? produsert etter komplett sine spesifikasjoner uten tilbehør. Samme gjelder nok Asus X52JK, trolig er denne samme/nesten samme som maskiner i K52 eller N52 serien. Trolig helt grei maskin, men jeg har ingen erfaring med den, men skjermkortet (HD5145) er ganske svakt. Hint; ta en titt på X64JA maskinene, bedre ytelse.... men også høyere pris. Endret 17. juni 2010 av OC-Freak Lenke til kommentar
PSycHOerlENd Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Hm tror at jeg vil kjøpe X52JK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå