Constanse Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ja, jeg har da en venninne som drar til India ett år i utveksling. Hun og jeg er ikke verdens beste venner, vi er ganske ulike, krangler en del og hun har noen sider som gjør meg gal. Det er dermed litt digg at hun drar, samtidig som jeg kommer til å savne henne siden jeg tross alt har vært venner med henne en stund. Det jeg lurer på i disse dager er dog hva jeg skal gi til henne når hun drar, om jeg skal gi noe i det hele tatt. For jeg kan ikke gi en av de tradisjonelle gavene føler jeg. Hun vil ikke ha bilder, jeg er ikke flink med håndarbeid (kan dermed ikke lage en fantastisk utklippsbok eller et kort f.eks.), musikk og bøker er et ikke-tema og jeg føler at det ikke er bra å gi klær eller ting generelt. Hun skal jo tross alt dra langt og kan kun ta med det nødvendigste. Det jeg egnetlig lurer på er hva dere ville gjort i en lignende situasjon. Er det krise å ikke gi noe? Jeg kan gjerne sitte meg ned og skrive noe til henne, et brev kind off. Eneste dumme med dette er at hun er typen til å bare si "lol" til hele greien, og jeg er faktisk redd hun ikke vil sette pris på det. Urk. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hun virker såpass kresen at jeg ikke vet om jeg ville gadda å koste på henne noe i det hele tatt. Men et brev er vel bedre enn noen annen materialistisk gave, dersom hun ikke setter pris på det er det ærlig talt verst for hun. Beklager at jeg er litt kynisk, men minner meg om en vennine jeg har, og slike mennesker irriterer meg. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 ^ Kynisme gjør meg ingen ting, jeg var ærlig talt redd folk skulle syntes jeg var en dritt som ikke hadde de helt store gave-ambisjonene. (Nå viser det seg i tillegg at hun mest sannsynlig ikke vil ha tid til å møte meg før hun drar, (om ikke jeg avlyser avtaler som jeg har hatt lenge, og det syns jeg ikke blir noe kjekt) så kanskje hele problemet løser seg på en veldig ... dum måte. : P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå