Paal Harald Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Å gjenskape et klassisk bilde kan gjøres på flere måter. Les mer Lenke til kommentar
Maxwell Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Uff, ikke ennå mer av disse Lego sakene da. Men synes man det er kjekt så gir nå det hvertfall noe trening. Maleriet "The Last Supper" (Det siste måltid) av Leonardo da Vinci må da være noe av det mest kopierte som jeg kommer på i farten. 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Morsomt. Men jeg merker at det irriterer meg at Mike Stimpson ikke har blendet nok ned på bildet av hoppemann. Og at han ikke har tangert rifla i Death of a loyalist soldier. Ja, jeg er en skikkelig pertentlig, masete jævel. Men som sagt, morsomt. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Og at hoppemannen "hopper i passgang". Dvs høyrehånda skulle pekt bakover Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Her er et annet eksempel: http://www.andrewlipson.com/escher/waterfall.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg