Yonaz Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei,lasta ned en torrent fil og åpna den og nå funker ingen programer.. Hver gang jeg åpner en fil åpner Adobe seg og sier "filen ikke støttes" Hvordan får jeg fikset opp i dette? Har nyeste Norton og den oppdaget ikke noe muffens. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det virker som om alle dine *.exe filer er assosiert med Adobe. Det finnes flere kjørbare filer som redigerer registeret ditt slik at exe filer blir assosiert normalt igjen. F.eks denne for Windows 7: fix_exe.reg Ikke kjør denne før du er sikker på at det assosieringen som er problemet. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Det virker som om alle dine *.exe filer er assosiert med Adobe. Det finnes flere kjørbare filer som redigerer registeret ditt slik at exe filer blir assosiert normalt igjen. F.eks denne for Windows 7: fix_exe.reg Ikke kjør denne før du er sikker på at det assosieringen som er problemet. Hva kan skje om jeg kjører den og det ikke er problemet? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Det programet funket ikke,det som skjer er at alle programer blir åpne i adobe til og med paint,alle nettlesere alt som er av programer blir åpnet i paint. Hvordan får jeg fikset problemet? Har mye viktig jeg skulle åpnet. Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 he-he, fantastisk! Veldig greit om du forteller hvilken torrent fil det er! ellers greit å installere adobe på nytt. Lenke til kommentar
tony16 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) semes like you got wacked by a crack! . avinstaler hele adobe høyre klikke på filene du vil ha åpnet og trykk på velg programme ^^ ps hvem filer det du ikke får åpnet ? Endret 17. juni 2010 av tony16 Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 semes like you got wacked by a crack! . avinstaler hele adobe høyre klikke på filene du vil ha åpnet og trykk på velg programme ^^ ps hvem filer det du ikke får åpnet ? ja,funket og avinstalere. Alt som er exe åpnet seg i adobe rett og slett. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Nå instalete jeg acrobat og da kom det samme problemet tilbake alt av exe filer åpnes automatisk i adobe, noen som har noen andre pdf lesere og annbefale? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hmm.. da skulle den filen jeg posta funka... Har du Windows 7? Det kan være den torrentfila du laste ned er laga slik at regfix filer ikke kan reparere problemet. Da må du redigere registeret selv. Hold nede "Windows knappen" og trykk på "r". Skriv regedit i vinduet og trykk enter. Finn denne stien: HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command Verdien i "(Default)" og Isolated Command" skal være: "%1" %* Endret 19. juni 2010 av kehax Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Hmm.. da skulle den filen jeg posta funka... Har du Windows 7? Det kan være den torrentfila du laste ned er laga slik at regfix filer ikke kan reparere problemet. Da må du redigere registeret selv. Hold nede "Windows knappen" og trykk på "r". Skriv regedit i vinduet og trykk enter. Finn denne stien: HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command Verdien i "(Default)" og Isolated Command" skal være: "%1" %* Ja,står "%1" %* på begge 2,men nå har jeg avinstalert acrobat da. kan det ha noe med saken og gjøre? Alt skjedde når jeg lasta ned en fil og den "fant ikke noe program og åpne den i så da trykte jeg på Åpne alltid i "Adobe acrobat. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Som Adjin nevnte, hvilken torrent fil var det du lastet ned? Når det gjelder en leser for å åpne pdf filer, vil jeg anbefale Foxit Reader. Liten og rask, har ikke brukt annet det siste året. Adobe Reader er altfor stor og treg. Du kan også prøve denne fixen for å få tilbake normal åpning av exe filer. Vet du har prøvd en fix før, men det skader ikke å prøve en til. Endret 19. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå