vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har hele serien "Sagaen om Isfolket", men mangler to bøker (nr 40 og 46.) Noen som vet hvor jeg kan få tak i dem? Har sett på qxl og ebay, og stort sett alt jeg kommer over av nettbutikker og vanlige butikker. Takk for tips. Lenke til kommentar
Dante80 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg kjøpte de fleste av mine på en bruktbokhandel på Carl Berner Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Hadde jeg bodd på den kanten av landet hadde jeg tatt en tur innom. Men fant den siste boken. Jeg mangler fortsatt coveret til bok nr 46, men det er ikke så nøye. Lenke til kommentar
ChainsawCharlie Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Du kan få kjøpt Sagaen om Isfolket-bøker på FINN.no, medmindre du er kresen på kvalitet? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har allerede hele serien, men bok nr 46 mangler cover. Har du den med cover tar jeg gjerne imot. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg bestilte mine på Haugen bok Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Har nok prøvd der også. Jeg har alle bøkene. men coveret til nr 46 er i dårlig stand. Det kan vi jo ikke ha noe av. I tillegg har jeg begynt å samle på bøkene på engelsk. Har de fire første, og vil kjøpe resten når jeg får råd og de blir gitt ut. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Oki jeg skjønner.. :-) Jeg bestilte mine fra Haugen bok,jubileums utgaven 25 år,fikk med dokumentaren også, å di har i helt fin stand :-) Eneste jeg ønsker er å få tak i dem innbundet,men det er visst helt umulig,for di har sluttet å lage dem :-( Vil også ha Heksemesteren og Lysets riket innbundet. :-) Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg har hele triologien i pocket, nekter å skilles fra dem, men har egentlig ikke plass til de heller :S Bok nr 46 med forside finner du sikkert her et sted... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 http://antikvariat.net/ 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har lyst på dem innbundet jeg men di har slutta og lage dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå