Gjest binjar Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei Hun hadde avsluttet et lengere forhold, og etter en periode begynte hun å vise interesse for meg, hun la meg til på msn og fikk tlf osv.. Jeg og hun har noen fag ilag på skolen, vi begynte å prate og flørte mer og mer. Vi kunne sitte å snakke i timevis på msn, der hun ofte tok i initiativet til å starte en samtale. Ting ble bare bedre og bedre, vi møttes på fest og hadde kunne snakke lenge, danse og flørte. Vi fortsatte i en god periode å sende mange koselige meldinger med gonatt osv. Nå i det siste har det bare dabbet mer og mer av :s Hun tar aldri initiativet til å skrive meldinger lengere, også virker hun meg og mer care i å svare. Før var hun alltid kjapp og svarte slik at vi kunne fortsette samtalen, dette skjer nesten ikke lengere. Også møter jeg hun tilfeldigvis, bare hun og jeg, vi prater og flørter i over en time, det virket absolutt som hun hadde interesse da. Senere på dagen prøver jeg å innlede en samtale over sms, men da virker hun litt care igjen, hun vil liksom ikke fortsette en samtale. Jeg er ganske sikker på at hun ikke driver på med noen andre at the moment. Hva er next move? Hun gir meg så mange mixede signaler. jeg liker henne veldig godt! vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg sitter bare med en dårlig følelse å tenker på henne dagen lang Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du har latt det gå ALT for lang tid uten å ta initiativ til sex eller noe mere. Du risikerer nå at hun ikke gidder kaste bort tiden på deg og dater en annen fyr som gir henne mere på kort tid. 1 Lenke til kommentar
Bas04 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vel, Binjar. Regelen er forræderisk enkel: Vi vil alltid ha det vi ikke kan få. Det vi allerede har tar vi for gitt, og vi setter sjelden pris på det vi har før vi har mistet det el. ikke lenger kan få det. Hvis du vil at noen skal bli helt gal etter deg, kan du ikke bli tatt for gitt. Husk at du er den største gevinsten. Det er du som lurer på om hun er bra nok for deg, det er du som er den sjeldne fuglen hun må fange før det blir for sent. Det lyder kanskje vanskelig. Men ofte gjør det dårlige selvbildet vårt at vi tenker motsatt. Vi jager dem. Vi anstrenger oss for å oppfylle den andres minste lille ønske, i håp om at han eller hun skal se oss og like oss. Det høres omtenktsomt ut, men er totalt usexy når det handler om å skape tiltrekning. Vi gjør oss alt for tilgjengelige. Joda, du får nok oppmerksomhet. På samme måte som en tam kanin får det. Vil du bli attraktiv må du vise at du ikke er et husdyr. Etabler din egenverdi og vise at din tilgjengelighet ikke er en selvfølge. Hvis det føles som om du blir utnyttet eller tatt for gitt og det ikke er gjensidig, bør du forberede deg på å gå. Hvis andre forstår at de kan miste deg, kommer de til å verdsette deg mer. Muligheten til å få være nær deg er ikke en selvfølge. Det er en gave. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå