kandinsky Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Nå har det seg sånn at jeg tapte et veddemål mot meg selv (...) i natt og det endte med at jeg tok saksa(!) og klippet av alt jeg hadde av hår. Har hatt hår over øra i 20 år, men nå er det borte. Nå har jeg jo sjangsen til å bygge opp håret helt fra bunn av og vil ha det mørkere enn det jeg naturlig har. Hadde superslitt blondt hår før og vil prøve nærmere brunt nå. Skal spare til over ørene igjen nå. Når kan jeg begynne å farge det, hvordan skal jeg vaske det osv? Det er alt i fra skam-millimeter-klipt til ca. 1cm nå. Tips? (Har fått søster til å rette det ut mest mulig i dag) Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 La det gro til det blir minst 3 cm. Så går du til frisøren å får tynnet håret litt + klippe noe som lingner på en fassong. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Takk takk. Noen fler tips? Vaske det som vanlig går jeg ut i fra? Når kan jeg begynne å farge? På 3cm? Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvis du farger kort hår er min erfaring at det ser unaturlig ut, raskere. I tillegg til at etterveksten kommer raskere, og må dermed farges oftere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå