Mikr89 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hey. Har mac og er helt ny innen bilde redigering,kunne tenkt i det små å lære meg litt,så lurte på om noen kan anbefale et enkelt start program som gjør at jeg kan skrive noe over bilde som jeg skal bruke til logo på iphone. Tusen takk for alle svar. Håpet også på om noen kunne forklart hvordan man bytter boot logo på 3gs 3.1.3. har gjort dt før med eldre firmware men får ikke helt til med denne,noen som kan hjelpe Endret 17. juni 2010 av gunnar.,89 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Du kan jo prøve deg med Gimp som er et gratis bilderedigeringsprogram. Ellers kan du jo faktisk skrive med ms paint også. Edit: Overså alt om mac... Endret 17. juni 2010 av Killswitch Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du kan jo prøve deg med Gimp som er et gratis bilderedigeringsprogram. Ellers kan du jo faktisk skrive med ms paint også. Trodde ikke du fikk MS Paint til Mac Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 http://picasa.google.com/mac/ Funker sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå