BeautifulGaming Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei, jeg har laget en youtubechannel som heter BeautifulGaming (BG), hvor jeg vil vise de beste gamingvideoene på youtube. MEN, det er ikke bare, bare. Jeg trenger hjelp fra folk her, til grafikk, og til å holde brukeren oppe. Er det forresten noen som filmer når de spiller og har en video av det som de er fornøyd med? F. eks. en veldig god MW2 runde eller lignende, si ifra! Kan hende det er helt håpløst det jeg prøver på, men det er en sjangse De som vil hjelpe til vil få full tillatelse på brukeren. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du har store utfordrere som machinima og roosterteeth Lenke til kommentar
BeautifulGaming Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg er svært klar over det Og det vil ta lang tid om jeg i det hele tatt skal komme så langt. Men umulig alene, så om noen er med meg... Lenke til kommentar
BeautifulGaming Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Ingen...? Det er da et artig prosjekt Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du må nokk vente litt mere en 4-5 timer.. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg kan sikkert ordne en bakgrunn til deg? Lenke til kommentar
LaJkF Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har også en youtube channel ta en titt: http://www.youtube.com/user/Lajkf1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå