Martin HaTh Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 hurr durr fuck yeah, jeg fikk 6 i naturfag, vg1. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Gratulerer Alltid en gøy karakter å få Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 hurr durr fuck yeah, jeg fikk 6 i naturfag, vg1. Fy faen. hvordan klarte du det da? Har selv lagd en tråd om hvordan jeg får 6er i naturfag:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1483316 Kan du gå inni tråden og gi meg litt tips? Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 hurr durr fuck yeah, jeg fikk 6 i naturfag, vg1. så kan du hjelpe meg eller? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Les, sett deg godt inn i stoffet. Også lurt å kunne dra inn samfunnsfag i naturfagen som viser at du har kompetanse utenfor det som står i boka. Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Les, sett deg godt inn i stoffet. Også lurt å kunne dra inn samfunnsfag i naturfagen som viser at du har kompetanse utenfor det som står i boka. tror ikke at samfunnsfag har noe med sagen å gjøre. samfunnsfag i VG1 er polittikk, demokrati, terrorisme, kultue, arebeidslivet, globalisering og sånne greier Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 tror ikke at samfunnsfag har noe med sagen å gjøre. samfunnsfag i VG1 er polittikk, demokrati, terrorisme, kultue, arebeidslivet, globalisering og sånne greier Det var det læreren vår la vekt på hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå