tobben92 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) sdfs Endret 18. juni 2010 av tobben92 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Sjansen for å få noen sympati her er vel lik null. Du får komme deg videre og ta lærdom av de tabbene du har gjort. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Jaja, du får vel bare bli der i din pøl av mislykkethet. Og så kan du sitte der og tenke på hvor dum du har vært. Du får akkurat det du fortjener, og godt er det. Synes det er flott gjort at hun så deg for den du var, og kastet deg på båten. Edit: og kom ikke med det pisset med at "du klarte å være utro". Det var et bevisst valg du tok. Man kan velge om man vil være utro eller ikke. Du valgte altså å være det. Hvis du nekter på det, eier du ikke ryggrad. Endret 17. juni 2010 av stigfjel Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 bwahaha, en bekreftelse på at du duger? ditt naut, her går andre folk rundt og sliter hver dag med det faktum at de ikke får seg chick og så skaffer du deg noe bra og så kliner du rundt.. som de andre sa til pass for deg.. lær og walk along Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er grenser for hvor mye drit man kan gjøre og fremdeles forvente sympati fra andre, mener nå jeg. At du elsker henne og ville gjort hva som helst for å få henne igjen burde du tenkt på FØR du var utro. I mine øyne fortjener du ikke henne, og jeg håper hun finner en gutt å være sammen med som ikke er utro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå