Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes-Benz E-Klasse 2.5 D 1993 - Hva skal jeg betale for den?

Anbefalte innlegg

Mercedes-Benz E-Klasse 2.5 D 1993, 285000 km. Manuell girkasse

Spørsmålet er hvor mye jeg skal betale for denne?

Fra selgeren: EU-godkjent mai 2009.Siste versjon av W124, sterk god motor - som går meget billig (rundt 0,5 på mila)

Det er litt rust rundt antenne holderen. Det er også litt rust bak i bagasjelokket. Hjulbuene er det ikke noe rust. Understellet var det litt rust på et rør. Resten var 100% fri fra rust.

Alt elektrisk funker. Inne i bilen ser det veldig bra ut.

Prøvekjørte bilen, merket ikke noe som var slitt. Det var et dunk når jeg girte om. Han mente på at det var fordi jeg tok for raskt ut gassen/gløtjen. Stemme dette? Når onkelen min kjørte vart det ikke noe dunking.

Trenger raskt svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mercedes-Benz E-Klasse 2.5 D 1993, 285000 km.

Spørsmålet er hvor mye jeg skal betale for denne?

Fra selgeren: EU-godkjent mai 2009.Siste versjon av W124, sterk god motor - som går meget billig (rundt 0,5 på mila)

Det er litt rust rundt antenne holderen. Det er også litt rust bak i bagasjelokket. Hjulbuene er det ikke noe rust.

Trenger raskt svar

Hei

Etter hvordan du beskriver bilen ville jeg ha kommet med et bud på ca. 20 000 - 30 000. Det kommer jo litt ann på hvordan bilen ser ut ellers også. Etter beskrivelsene dine så var det ikke noe alvorlig rust, men husk å prøvekjør bilen før evt. kjøp. Da kan man fort merke om det er noen slitedeler som må skiftes osv, da det fort kan bli dyrt på en slik gammel mercedes. Regner med at det er automat på den, så hør etter om den girer bra. Ellers så må du sjekke servicehefte/bilhistorikk.

Men som sagt tidligere ville jeg ha kommet med et bud på 20 000-30 000.

Håper det var til litt hjelp ;)

Lenke til kommentar

Automat kassene er bedre enn de med manuell. Men et pluss med manuell er jo at det er morsommere om vinteren ;)

Man har jo mulighet for å låse i 1,2 eller 3 med disse også da, så det poenget er vel ikke så viktig, annet enn å evt clutche ut ræva da...

Lenke til kommentar

Du kan ligge 90 grader selv med automat.... ;)

Skulle ta 180 grader for å parkere en gang.... ble 275... :D

Riktignok 300 bensin, menmen...

Prøv å få den til rundt 20-25000

Vanskelig å finne maken til europeisk rullende lenestol ihvertfall....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...