Knakk Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei. Jeg vurderer å kjøpe en ny laptop med SSD. Har noen erfaringer med SSD disk i laptop? Da tenker jeg på ytelse/støy/varme/levetid Takker for alle konstruktive innspill. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Det kommer helt ann på hvilken SSD det er snakk om..det finnes SSD som faktisk ikke er stort raskere enn vanlig HDD... feks. noe av di som står i mini pcer. Når det gjelder støy varme så er SSD bedre.. Levetid skulle ikke være noe problem.. Endret 17. juni 2010 av taz Lenke til kommentar
Knakk Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Det kommer helt ann på hvilken SSD det er snakk om..det finnes SSD som faktisk ikke er stort raskere enn vanlig HDD... feks. noe av di som står i mini pcer. Når det gjelder støy varme så er SSD bedre.. Levetid skulle ikke være noe problem.. Jeg skal aldri kjøpe netbook igjen. Hva skal jeg se etter i en SSD? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Intel X-25 er vel forsatt best på OS ytelse når en ser på pris/ytelse Alt du trenger å vite om SSD finner du her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1042854 Endret 17. juni 2010 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå