HDSoftware Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 hver gang jeg søker etter info kommer det alltid treff på sider som er helt uaktuelle. En av de totalt uaktuelle sidene er www.experts-exchange.com og jeg ønsker derfor å IKKE få resultater mot denne URL fra Google. Er dette overhodet mulig? Vet jeg kan sette -www.experts-exchange.com i søkebegrepet, men det "gidder" jeg jo ikke. Er lat.... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har du f.eks Firefox, så kan du bruke utvidelsen iMacros til å automatisere åpning av google og starte søket med -expert SEXchange Forresten en god ide, for et søk til en side der man må registrere seg, er temmelig idiotisk. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Nettop. Og ikke minst veldig irriterende. Jeg glemmer alltid å se på URL i resultatet og 30% av treffene fra Google er Expert-exchange og jeg blir like heit i toppen hver gang jeg havner der Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Gratis medlemsskap her: http://blog.sembee.c...xperts-Exchange EDIT: Fikk den til å fungere gratis etter jeg logget inn og ut en gang. Har tilgang til svarene nå. Endret 18. juni 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 glimrende. Jeg er nå et registrert medlem av den tjeneten. Toppers. Så får vi se om jeg kansje til og med klarer å få meg noen expert points.... Lenke til kommentar
wsp Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har vært medlem der sjøl ei stund og var aktiv der ei stund også. Det faglige nivået der er ganske høyt og om man klarer å score en del poeng blir man også lagt merke til av kjente leverandører. En god del har fått tildelt titler som Microsoft MVP, Citrix CTP, VMware vExpert, osv på bakgrunn av aktivitet der (inkludert meg). En kan si mye om businessmodellen og at de får folk til å betale for informasjon som i utgangspunktet bør være gratis. Som ekspert får man belønning i form av t-skjorter ved hver grad man når, samt at de av og til sender ut andre ting som julegaver og lignende. Har Sage-status og skapet fullt av E-E-effekter... Det er forresten også mulig å lese svarene på E-E uten å logge seg inn hvis man bruker riktig browser (Opera), evt hvis man velger å se svarene i Google Cache og velger "Text only". Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå