Augemo Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har bestemt meg for denne, men ser tidspkt. for hvor når denne ankommer butikkene varierer veldig. Elkjøp har forventet dato 10 Juli, mens andre har forventede datoer fra neste uke, og fram til medio Juli. Litt frustrerende. Spørs om jeg gidder å vente 3-4 uker til på denne, og heller velger modellen uten tastatur. Noen som vet noe mer konkret i.f.t tilgjengelighet enn det som står på nettsidene til butikkene? Lenke til kommentar
henningkc Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har bestemt meg for denne, men ser tidspkt. for hvor når denne ankommer butikkene varierer veldig. Elkjøp har forventet dato 10 Juli, mens andre har forventede datoer fra neste uke, og fram til medio Juli. Litt frustrerende. Spørs om jeg gidder å vente 3-4 uker til på denne, og heller velger modellen uten tastatur. Noen som vet noe mer konkret i.f.t tilgjengelighet enn det som står på nettsidene til butikkene? Forventes inn til Expert i slutten av juni. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er på jakt etter denne sjæl, men ingen steder å finne. Tenkte det snart er på tide å erstatte min snart 3 år gamle SE K530i Lenke til kommentar
Augemo Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) "Forventes" kan jo bety så mangt. Har erfart det fra tidligere. Noen butikker kan vel "jukse litt" også for å sikre seg et salg. Regner Elkjøp som ganske troverdige. Hadde håpet noen av butikkene kunne vært noe mer konkrete, men er kanskje vanskelig... Uansett utrolig kjedelig å vente! Endret 17. juni 2010 av Augemo Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ellos.no sier de har denne den 20. Juni.. http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26701&productId=279180&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=/ListPage/Search.aspx%3fSearchText%3dX10+mini%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1 Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 "Tidlig tredje kvartal" var svaret jeg fikk da jeg mailet SE kundeservice for å spørre når mini pro skulle slippes i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå