Tele-Harry Skrevet 16. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2003 Et program eller "triks" i windows som gjør dette mulig. Takker på forhånd for alle svar, men kommer sikkert til å takke om igjen viss noen faktisk svarer Mhv Harry Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg vet ikke om noe sånt i Windows, men muligens har noen OS'er krypterings mulighet, dersom dette er utviklet av Microsoft anbefaler jeg å laste ned et nytt krypteringsprogram fordi Microsoft har alltid en eller annen "bug" i programmene sine. Lykke til! Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2003 Takk for svar, men jeg tror jeg trenger et program eller noe som ikke er så komplisert. Ellers takk for hjelpen! :smile: Lenke til kommentar
thorel Skrevet 16. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2003 Encrypted Magic Folders Lenke til kommentar
Yuna_ Skrevet 16. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2003 Har hørt at PGP (pretty good privacy) skal være ganske bra, men har ikke fått testet det selv. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2003 http://www.windows.no/win_dl3.php Har ikke prøvd noen av dem, men de ser greie ut. Husker jeg brukte et smart program før, tror det het Folder Guard. Prøv det du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå