hanneaasbak Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hei.. Eg er en jente på 20 år.. Eg he kjøpt meg bil,men veit ikkje hvordan eg skal style den. Har dere noen ideer/forslag om styling/nettside?? Den ser kanskje ikkje så pen ut,men det blir den etterhvert.. Eg tenkte på litt ungdomsstyling,råne styling..greier ikkje forklare det bedre..ehm..liker det meste av styling.. vil piffe den opp innvendig..ser så trist ut..og utvendig kanskje.. Eg he ikkje pris grense..tar et steg om gangen.. Håper det bli lettere nå ) Endret 17. juni 2010 av hanneaasbak Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Tja, hvor mye penger tenker du på å legg i det? nye setetrekk er iallefall noe jeg ville prioritert. Endret 17. juni 2010 av MrLee Lenke til kommentar
epifant Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 1. En skikkelig innvendig og utvendig vask 2. Senk 3. Fine hjul. Beste begynnelsen man kan få 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jepp en skikkelig vask og polering gjør underverker. En vask og en omgang interiørfornyer kan piffe opp den litt blasse plasten invendig. Noe som alene vil gi den ett løft. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Wunderbaum! Støtter den. Men det kommer helt an på hvordan styling du liker, du kan f.eks legge inn et bilde her av en type styling du liker. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Her har du noen 405er med styling som jeg syns ser bra ut: Diskre styling, felger og senk, så er du i mål Lenke til kommentar
speedi1 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvis du skal bruke penger på styling så ville jeg nok heller ha kjøpt meg en annen bil. For å få denne bilen til å se styla ut så må du nok ut med en god del penger. Da er det bedre med f.eks en golf som du ikke trenger å gjøre så mye med for at den skal se bra ut. Men det er min mening da Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) www.bsbildeler.no har kanskje noe for din smak Selv har jeg en 406 (sedan) som jeg har bestilt nye baklykter til, klare sideblinkers (bytte ut de oransje) skal ha på større felger (17-18"), senke og en spoiler (ikke no store greier, bare litt større enn en standardspoiler), så blir det muligens noen skjørter og fangere med tiden. Det kommer til å skje i den rekkefølgen. Også har jeg bestilt streamer til frontruten fra dekaltrim.nu hvor det står Peugeot 406 Coupe, Kicker klistermerke til bakruta og Pioneer + Alpine klistermerke til det bakerste lille vinduet. Dette for å vise hva som durer inni bilen Jeg satte forresten også på en eeksostupp fra torshov (ikke no store greier, bare for å få dekka til det stygge rustne stålrøret et tips til: Ta av taklasterene! Endret 18. juni 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Sånn helt ærlig... Ikke putt på masse plastikk på den bilen der, blir neppe et pent syn Lenke til kommentar
epifant Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) To scenarier: 1. Du kjøper smådill til 50-200 kroner flere ganger i måneden. Litt stickers, noen LED-pærer, ny gearkule, rattrekk, et par nye Wunderbaum, spoiler, lakkerer alt av løse deksler i interiøret osv osv. I dette scenariet blåser man også i den tekniske standen (du blåser jo alle pengene på dill), så bilen blir i stadig dårligere stand. Til slutt krever det så mye penger å holde den på veien at man gir opp og skroter den. Du har brukt 5000,- totalt, kjørt rundt i en sliten bil og sitter igjen med null. 2. Du vasker og polerer bilen, finner et ålreit senkesett på ~40mm og noen pene felger. Resten av tiden bruker du på smådetaljer, som å snuse opp nye originale fremstoler i bedre stand, går over plastdetaljer med Polytrol og generelt holder bilen ren og pen. Pengene bruker du på tekniske ting; pærer som ryker, slitedeler som må byttes og eventuelt originalt ekstrautstyr du måtte komme over. Til slutt vil du ha ny bil, har brukt 5000,- og har i mellomtiden kjørt rundt i en bil som både ser ut som og føles tilnærmet strøken. Du taper fremdeles penger når du selger den, men langt mindre enn i scenario 1, og den er skrekkelig mye enklere å bli kvitt. Endret 18. juni 2010 av epifant 2 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det eneste den bilen trenger av styling er nye setetrekk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vist biler skal styles: Fine felger Kansje senking, kommer litt ann på bilen Soting av ruter. Noe mer en det er overkill og som regel ikke pent. Verste jeg ser er biler med mer plastikk en leketøysbutikken, og flere luftehull en på sveitser-oster Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fjas er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vask/poler og av med tak-stativ tror jeg er en bra start Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Min mening er vel at dette ikke er en bil som er spesielt egnet til styling... Men det betyr jo ikke at bilen ikke kan bli finere. Glem alt som har med såkalt "plastikk-styling" på denne bilen. Den vil bli vanskeligere å selge, samt etter min mening se mye værre ut. Jeg ville brukt litt tid og penger på en skikkelig lakk korrigering på bilen samt en fullstendig vask utvendig og innvendig. Jeg ville kanskje spandert noen fine felger på bilen. Ikke noe overdådige felger, for dette kler ikke en slik bil etter min mening. Få på noen pene 17-tommere, Å for guds skyld... Ta av takstativet!!! Bruker du litt tid og penger på vask og en SKIKKELIG rubbing/polering/voks av bilen samt noen pene felger som sagt, så skal du ikke se bort fra at du taper så veldig mye på bilen når du evt. selger den igjen... Men pass på og ikke råne opp bilen innvendig ved å male/lakkere ting og tang samt skru fast ting i dashbordet etc. Den som kjøper en slik bil er ikke veldig opptatt av at det skal være så tøft, men heller at bilen er praktisk og ser hel og pen ut... Endret 22. juni 2010 av BjerkneZ Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 To scenarier: 2. Du vasker og polerer bilen, finner et ålreit senkesett på ~40mm og noen pene felger. Resten av tiden bruker du på smådetaljer, som å snuse opp nye originale fremstoler i bedre stand, går over plastdetaljer med Polytrol og generelt holder bilen ren og pen. Pengene bruker du på tekniske ting; pærer som ryker, slitedeler som må byttes og eventuelt originalt ekstrautstyr du måtte komme over. Til slutt vil du ha ny bil, har brukt 5000,- og har i mellomtiden kjørt rundt i en bil som både ser ut som og føles tilnærmet strøken. Du taper fremdeles penger når du selger den, men langt mindre enn i scenario 1, og den er skrekkelig mye enklere å bli kvitt. helt enig. men om du enda vil ha ryggen i god behold så dropp senk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå