Thommas88 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har da 2 pcer jeg nettop har bytta harddisker i, bwgge var os så jeg måtte innstalere os på nytt men nå finner ingwn av dem andre harddisker, howcome? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvilket OS? Ble installasjonen fullført uten error? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 windows7. alt gikk bra,untatt hdd self men den ene pcen fant den nå etter jeg formaterte enda engang for når jeg var inne på format menyen der du kan velge hdd os blir innstalert markerte jeg dden hdden pcen ikke fant å trykka på refresh å format en ga g til å da fant den den så må gjøre det enda engang... så prob løst men takk for kjap respons Lenke til kommentar
madammim Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Dersom det er snakk om nye disker så må du partisjonere disse før de dukker opp i windows. Er ikke helt sikker på hvor det ligger under Win7, men på XP finner du det under kontrollpanel-administrative verktøy-datamaskinbehandling-diskbehandling. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Høyreklikk på "datamskin" på startmenyen, velg "behandle", og velg "diskbehandlig" på venstre side. Der burde du se den nye disken under lista over partisjoner osv, der kan du kan partisjonere, formatere osv den nye disken Om du kun har 1 disk i maskinen fra før, så burde den nye hete disk 1, om du ikke har noe kortleser eller lignende tilkoblet, da disse også blir sett på som disker.. (hos meg har jeg 1 disk + kortleser.. som igjen blir disk 0-4 på lista) Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 yes yes. Hatt en del harddisker igjennom åra men har ikke hent at hvis jeg skifter til en NY os disk at de/den gammle andre disken som står i som ikke er selve samme disk brått blir borte. Pc1 500GB 1000GB PC2 750GB 1000GB Jeg bare byttet OS diskene i begge pcene og formaterte selv OS diskene men da fant ingen av pcene de andre diskene. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Slapp å formatere igjen med hjelp av J@9 sitt råd. Var bare det at harddisken ikke var tildelt en bokstav. C,d,e,f ect. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå