dynaBel Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kan man sende lyd fra tvn til pc med hdmi kabel? Har en samsung LED 7070 og acer aspire 5738z med windows 7. Har et altec data anlegg som jeg ikke får koblet til tvn. Eventuelt.. kan jeg koble en dvd spiller til tuneren, og sende lyden fra tuneren igjennom dvd spilleren og til høytalerne? er kun 3,5 jack tilkobling på høytalerene Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Nei, på en TV er det bare HDMI innganger. Så du kan bare sende signal til TV. En DVD spiller har ingen innganger, så det blir nei på det andre spørsmålet også. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har et lignende spm. Har en laptop med HDMI utgang, og jeg vil gjerne overføre lyd og bildet til tv i stuen. Jeg har en HDMI kabel, men jeg får ikke lyden til å komme ifra tven og ikke ifra pcen. Noen som kan guide meg i rett retning? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Om tgven har optical out finnes det alltids håp Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Etter egen erfaring med min ACER Aspire PC, måtte jeg gå inn på kontrollpanel og lydinnstillinger, og derfra aktivere lyd ut via HDMI. Da fungerte det hos meg ihvertfall. Jonas Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hos meg kommer det både lyd og bilde når jeg bruker Hdmi kabel. Prøv å oppdatere driverne til lydkortet ditt. Ellers kan du jo bruke Aux. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Om tgven har optical out finnes det alltids håp jepp det har jeg, men har ikke optisk inngang på anlegget Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Fikk det til å funke. Takkar så meget =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå