TRS Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei. Tester ut IL2 Sturmovik for tiden (original, ikke expansion). Men jeg har et problem at når jeg spiller så kan jeg ikke skyte :/ Jeg har valgt og spille som fighter og i det første missionet så kan alle skyte utenom meg hva gjør jeg feil. (ja jeg HAR prøvd "fire" knappen) Det må være noe jeg gjør feil, jeg kan IKKE tenke meg dette er en bug......hvilket ville vert helt idiotisk siden ingen kan være så dumme og slippe et kampfly spill hvor det ikke går ann og skyte. Har ikke funnet noe i manualen heller. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Kjenner ikke til dette spillet, men prøv å forandre på innstillingene. F.eks. hvis "fire" er på "mouse1" kan du sette den på "enter" eller lignende. (Bare for å teste og se om det virker...) Lenke til kommentar
TRS Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 har prøvd, funker ikke for det...... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Ok! Beklager, men kjenner ikke til spillet og kan dessverre ikke hjelpe deg da. Men lykke til! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 fant problemet :smile: jeg hadde satt fireknappen under "fire" som stod under gunner position eller noe, altså ikke flygeren. Måtte sette en knapp til hvert (av 4) våpen isteden, da funket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå