Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Vet, er f.eks. helt katastrofe om West Bromwich rykker ned pågrunn av at Andre Marriner gikk på Ramires sine tjuvtriks på overtid i november.

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder du? Nå har du virkelig vært på heksejakt etter meg i flere måneder og kommenterer nesten alt jeg kommer med. Selv om det du kommenterer bare er reinspikka bullshit og er kun ute etter å provosere meg. Du er ekstra gira når Chelsea taper og jeg er ekstra forbanna.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle er visst ute etter deg.

 

Nei, jeg påstår ikke det. Jeg synes generelt at de aller aller fleste faktisk diskuterer, men spesielt du og Fresh går etter meg, og ikke det jeg skriver. De siste 1000 innleggene du har sitert meg på er mer "Ah, du er dum" enn "Ah, jeg ser poenget ditt, men er faktisk uenig".

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Alle er visst ute etter deg.

Nei, jeg påstår ikke det. Jeg synes generelt at de aller aller fleste faktisk diskuterer, men spesielt du og Fresh går etter meg, og ikke det jeg skriver. De siste 1000 innleggene du har sitert meg på er mer "Ah, du er dum" enn "Ah, jeg ser poenget ditt, men er faktisk uenig".

 

Hva med meg? Føler meg utelatt her nå.

 

Kjenner jeg er utrolig klar for i morgen nå. Har ikke stor tro på seier, men herregud det hadde smakt godt nå! Forsåvidt synd med Chelsea i dag, vil heller at de skal vinne PL en City.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvorfor gidder du? Nå har du virkelig vært på heksejakt etter meg i flere måneder og kommenterer nesten alt jeg kommer med. Selv om det du kommenterer bare er reinspikka bullshit og er kun ute etter å provosere meg. Du er ekstra gira når Chelsea taper og jeg er ekstra forbanna.

 

Nå overdriver du, Emils. Jeg kommenterer deg svært sjeldent, og egentlig bare én gang i blandt når du sender stikk mot andre brukere her inne. Og da fortjener du det. Ellers så kommer jeg med noen sarkastiske svar her og der når du lager oppstyr rundt dommeravgjørelser mot Chelsea som du mener avgjør ligaen, eller når du mener andre lag parkerer bussen. Da bruker jeg å minne deg om CL-finalen mot Bayern. Dere har fått avgjørelser favør Chelsea - og i dag i mot. Selv om det ikke nødvendigvis veier opp mot hverandre, så er det slik fotballen er. Jeg vil gjerne at du er like engasjert med dommerkritikken når det gjelder andre lag også. Jeg så ingen fakkeltog når West Bromwich tapte poeng pågrunn av en dommerfeil på Ramires sin situasjon.

 

Beklager om du føler jeg er ute etter deg, for det er jeg ærlig talt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...