Prusk Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Luke Shaw har avkreftet at det er ham... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Men nå er det jo faktisk slik at homofile fotballspillere til og med har tatt livet av seg grunnet diskriminering, tviler på at en heterofil spiller har tatt sitt eget liv fordi de fikk slengt "kuse-elsker" etter seg. Om man ikke ser hvorfor det er nødvendig at det slåes stort opp til å begynne med, inntil det faktisk ER akseptert å være homofil innen fotball, så får det bare være. La ut en artikkel av LeSaux (?) for ikke lenge siden, og der kan man lese hvordan en spiller som ikke en gang er homofil, men ryktene var der, ble trakassert av fans og spillere, samt Andy Townsend. Er selv av den oppfatning at det ikke burde være en "big deal", men fakta er at det faktisk er det. Kanakje vi er mer vant med det her på berget grunnet håndball-jentene f.eks, men tør å påstå at flere andre steder i Europa fortsatt henger etter, England inkludert. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hvor mange åpent homofile var det i Tippeligaen nå igjen? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Messi til Brann? Skeptisk Da snakker man virkelig klasse signering! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Stygg takling av Walters på Tettey. Nesten litt utrolig at fyren aldri har fått rødt kort før nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Stoke uten Adam og Walters de neste to kampene. West ham og Villa liker dette. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 For hver Stoke spiller som blir utvist blir det litt mer håp for menneskeheten. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Sherwood is a gooner 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Satan jeg gleder meg til Arsenal har sin årlige implosjon så vi kan godte oss på deres bekostning og du og trollmor gjemmer dere i et halvår igjen. Av alle ting man kan latterliggjøre Sherwood for så velger du dette? Han står rakrygget og svarer akkurat som ståa er. Deres tvehodete manager hadde ikke møtt til intervju en gang 7 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Satan jeg gleder meg til Arsenal har sin årlige implosjon så vi kan godte oss på deres bekostning og du og trollmor gjemmer dere i et halvår igjen. Really? Det er jo Spurs som imploderer hver vår, og vi ender foran dere på tabellen. Endret 8. mars 2014 av MartinF 4 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Nei vi er alltid like dårlige, forventningene våre er de samme hvert år. Dere derimot fabler om ligagull og trofeer hvert år, og hva blir det? Over og ut. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Du virker irritert over at Spurs tapte. Hvordan kan du egentlig irritere deg over det? Må jo snart være hverdagskost. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Dessuten starter Flippeligaen snart MartinF, Sogndal ser sterke ut i år Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Solaar, det er to ting som er 100% sikkert i livet. 1. Døden. 2. Tottenham fullfører utenfor topp 4. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Eto may celebrate as an old, but dives as a Young 5 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Satan jeg gleder meg til Arsenal har sin årlige implosjon så vi kan godte oss på deres bekostning og du og trollmor gjemmer dere i et halvår igjen. 1. februar 2012: 3. Tottenham - 49p 7. Arsenal - 37p Sesongslutt 2012: 3. Arsenal - 70 p 4. Tottenham - 69 p 3. mars 2013: 3. Tottenham - 54 p 5. Arsenal - 47 p Sesongslutt 2013: 4. Arsenal - 73 p 5. Tottenham - 72 p 6 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Solaar, det er to ting som er 100% sikkert i livet. 1. Døden. 2. Tottenham fullfører utenfor topp 4. Men for all del, det er jo hele to sesonger siden. Du har kanskje ikke fulgt med på fotball så lenge? 8 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 For en sesong det der var. Spinnvill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå