Jotun Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Eneste sjansen for at Arsenal skal vinne PL hvertfall! 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 FIFA say they could ban the snood over fears "a player could pull another player back via the snood and injure his neck". Okay then. FIFA er beyond latterlige. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 FIFA say they could ban the snood over fears "a player could pull another player back via the snood and injure his neck". Okay then. FIFA er beyond latterlige. Kan ikke være seriøst. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg leste det, helt alene i stillheten, og undret for meg selv: "Finnes det bare idioter i FIFA?" Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Da blir det artig aa spille fotball i britisk vinter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nå har ingen trengt det homoe halsbandet før da, så ser ikke problemet om de måtte avvende seg med det. Likevel burde være opp til enhver om man vile bruke det eller ikke. Man kan likegodt ta tak i kragen som man kan ta i buffen eller hva faen det heter. Fifa driter seg ut, IGJEN. 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Siden når ble det homo å ikke ville fryse? 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Isåfall burde de spille i termodress. Du må gjerne gå med skjerf og øreklokker for min del, likevel må du tåle at jeg syns det er forbanna femi. Barsk som jeg er. 4 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ingen vil vel savne et slikt "halsbånd", men ja, det er mer en prinisippsak. Hvor mye faenskap skal FIFA/UEFA lage før noen begynner å alvorlig reagere? Hvor mye ignoranse og diktatur skal man finne seg i fra eselhodene som er blendet av makten til å innføre og bestemme noe nytt for å hvert fall bli husket for noe. Gjøkene i treet pisser på fotballen, og burde vært stilt for domstolen i Haag tiltalt for å ødelegge noe stort som betyr utrolig mye for million på million av mennesker verden over. Dra til helvete, Platini, Blatter og hvem enn som sitter i sjefsstolene og sipper Champagne og trøfler. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Når man tjener to millioner i uka, så burde det være mulig å spille 2x90 min i uka uten å måtte gå med såkalte "snoods". Dessuten er det jo ikke så kaldt om man varmer opp ordentlig før kamp. Fotballspillere som bruker det ser bare harry ut, men er enig i at det bare blir dumt å bannlyse de greiene. Hvem er FIFA som skal gå rundt og bestemme alt mulig rart, til og med hva folk skal ha på seg når de spiller kamp? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Når man tjener to millioner i uka, så burde det være mulig å spille 2x90 min i uka uten å måtte gå med såkalte "snoods". Fryser man noe mindre når man tjener to millioner i uka? Skjønner at enkelte bruker det, men det er nok av spillere som klarer seg helt fint uten. Bannlysning hadde likevel vært latterlig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Når ble skjerf feminint? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det har det alltid vært! Er ikke bare at de har skjerf heller, ser mer ut som en svær slange har kveilet seg rundt halsen deres. Men for all del, om man liker å løpe med skjerf så burde man jo få lov til det selv om jeg ville mislikt det veldig selv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 For en vakker avatar. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jo, takk det samme! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ta turen bort her, Newcastle-folk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Når ble skjerf feminint? Jeg mente en buff/skjerf, og da på en fotballbane. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå