Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånt så det er vel ganske normalt om man har sesongkort på OT? Kanskje ikke så ekstremt, men jeg vet at man må kjøpe billett til hver eneste hjemmekamp om man er sesongkortholder om man ønsker å fortsette som det. Det sa hvertfall han karen jeg kjøpte billetter av til en CL-match i fjor.

Lenke til kommentar

Synes det er utrolig merkelig at hvis man kjøper sesongkort til seriekampene så er man forpliktet til å kjøpe billett til cupkamper. Da kjøper man jo i praksis sesongkort til alle hjemmekampene til en større pris enn hva man egentlig ville ha gjort hvis man hadde kjøpt sesongkort til alle hjemmekamper siden man ikke får rabatt på cupkamper.

Eller er dette sesongkortet til Manchester United et sesongkort til ALLE hjemmekamper? I så fall er det greit å kreve at man skal gå på alle siden det er stor pågang.

Lenke til kommentar

Det er fremdeles ikke greit, om jeg kjøper et sesongkort og det en gang dukker opp noe som gjør at jeg ikke kan dra på kamp skal det faen meg ikke straffes på den måten.

Nja, når etterspørselen er såpass stor så synes jeg man skal kunne kreve at man går på de kampene man har kjøpt billett til. Dette hindrer jo litt at turister og lignende kan kjøpe sesongkort for så gå på de kampene de ønsker, mens lokale ikke får muligheten. Hvor mange er det som står i kø for sesongkort på Old Trafford? Er vel mange tusen.

Er selvsagt noe helt annen der det ikke er ventelister og lignende. Hadde jeg hatt sesongkort på VIF-kamper og blitt nektet å gå på en kamp fordi jeg gikk glipp av kampen før fordi jeg måtte noe annet, hadde jeg blitt pissed. Men nå er det ikke akkurat ventelister for å komme inn på Ullevål...

Uansett så står det klart i mailen at personen blir bedt om å kjøpe billetter til en kamp hun ikke i utgangspunktet har tenkt å gå på. DET synes jeg er helt hårreisende.

I Real Madrid er systemet slik at hvis en sesongkortinnhaver ikke kan gå på en kamp kan h*n melde fra om det slik at klubben kan selge den billetten for den aktuelle kampen. Samtidig får personen tilbake penger, husker riktignok ikke hvor mye, men det er relativt mye. Det systemet hindrer både svartebørs og "tomme" tribuner. Litt rart hvis de engelske klubbene ikke har noe lignende, men nå er jo også PL ekstremt kommersiellt.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Englands tropp mot Danmark:

Defenders: Leighton Baines (Everton), Gary Cahill (Chelsea), Steven Caulker (Cardiff City), Ashley Cole (Chelsea), Glen Johnson (Liverpool), Luke Shaw (Southampton), Chris Smalling (Manchester United), Kyle Walker (Tottenham Hotspur).

Midfielders: Ross Barkley (Everton), Michael Carrick (Manchester United), Tom Cleverley (Manchester United), Steven Gerrard (Liverpool), Jordan Henderson (Liverpool), Adam Lallana (Southampton), Frank Lampard (Chelsea), James Milner (Manchester City), Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal), Raheem Sterling (Liverpool), Andros Townsend (Tottenham Hotspur), Jack Wilshere (Arsenal).

Forwards: Jermain Defoe (Toronto FC), Rickie Lambert (Southampton), Jay Rodriguez (Southampton), Wayne Rooney (Manchester United), Daniel Sturridge (Liverpool), Daniel Welbeck (Manchester United).

Read more at http://www.thefa.com/news/england/2014/feb/roy-hodgson-announces-squad-to-face-denmark#EtVVEjZ3pAJBYlow.99

Lenke til kommentar

Hvorfor har de med 100 spillere? Bortsett fra det at de er England og er helt forferdelige når det kommer til landslag og alt det som følger med.

btw: flere som har sett denne:

Selvsagt bare 3 av 90 minutter, men litt interessant er det likevel. Spesielt det at Kagawa virkelig søker rom og pasninger (og skaper store sjanser med det), at United ofte søker ut mot kant og at Young kommer i et veldig dårlig lys. Ikke ofte jeg har sett en analyse på en TV-kanal som tar for seg det med hvordan en spiller ser på ballen eller ikke, men her virker det jo veldig som at Young sliter veldig med det.

Hadde vært utrolig interessant å se hvordan Young er i løpet av en hel kamp på dette området og hvordan andre spillere er.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Tror de skal si seg fornøyde om de kommer seg ut av gruppespillet. Tror jeg ville gått for en midtbane med Gerrard og Henderson da de er samspilte. Rooney foran de igjen vil også hjelpe defensivt. Sturridge på topp med Ox og Sterling på kantene har potensiale, men absolutt ingen garantier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...