AllFather Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Jeg elsker Chelsea. De kjøpte Torres, solgte Sturridge og sparte oss penger ved å kjøpe Willian & Sallah. Endret 15. februar 2014 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Skulle hatt det klippet i fra Gary Neville hvor han prater om Willian, men finner det dessverre ikke. Han er en herlig spiller, men mildt sagt urettferdig å dømme han i fra en kamp hvor hele laget spiller dårlig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 I kveld mot City tenker du på? Jeg refererte ikke nødvendigvis til dagens kamp. Det var ment som et ærlig spørsmål/en ærlig mening. Sinnsykt kjedelig spiller å se på. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Uenig, jeg digger Willian! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Willian har vært godt så langt i Chelsea trøya.. Han jobber bra, defensivt som offensivt. Viktig og ha slike spillere i laget. Det vil gjøre godt over lengre perioder. Dette var et stort problem med Mata (missforstå meg rett, fantastisk spiller), han jobber aldri defensivt og Cole jobbet for to. Jeg synes Willian har tilført laget mye bra. Kanskje han er kjedelig for enkelte, men det driter jeg regelrett i. Det finnes mange spillere som er "kjedelige", men som bidrar til mye mer enn hva man egentlig tror. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Willian er da ikke spessielt kjedeligere enn de andre spillerne på Chelsea. Eneste spilleren som er gøy å se på er Hazard, men JM kan gjøre den mest spennende spilleren kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 17. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 17. februar 2014 11 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hahaha! Så jævlig bra. PS: Wrestling is real you guys! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Best i alle fall, biggest blir de nok aldri. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Hvorfor lot du han gå daaa Fergie? Endret 18. februar 2014 av tc47 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg ser en tryggere lojalitet i Evans (var vel pga han at Pique fikk gå?). Alle dissa Barca-kidsa vil tilbake en dag. Selvsagt sier jeg ikke at Evans er samme nivå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Enig i det faktisk. Totalt sett bedre å satse på evans ja. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Laudrup fikk sparken vi epost. For en merkelig oppførsel av Swansea. http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/laudrup-fikk-sparken-via-epost/10129655/ Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 De er best, ikke størst. Var vel ingen utenfor England som hadde hørt om City før oljesjeiken kom uansett. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 "If we only consider this season, there is just one club in Manchester and it's ours but you cannot forget what United has done in the previous years." Men hey, la oss droppe det som gjør at sitatet er helt normalt. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Hva, noen som twister et sitat for å få oppmerksomhet på internett? Aldri hørt om. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå