Latias Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Sunderland nærmer vel seg verdensrekord i røde kort nå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Wes Brown er oransje og får rødt. Fargerik fyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Wes Brown er oransje og får rødt. Fargerik fyr. Og heter Brun. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Wes ----->Brown<----- er oransje og får rødt. Fargerik fyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Så ikke at det sto i bold. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Eden Hazard, gitt. Den gutten er god. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Noen som har masse lag på Sumo i dag? PL kanalene er ubrukelig som vanlig.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) yup. Er fordi sånn idiotisk "folk med planker på beina som liker å gå på frossent vann" streames. Vi som betaler hele året er det ikke så nøye med, men leeches som skal ha 1 måned gratis vinterdritt er viktig. Den vinterdritten kan NRK ha for seg selv. TGF Fottyreport..... Endret 8. februar 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Liverpool knuser arsenal 5-1,! City med andre strake poengtap og Chelsea tar over 1.plassen. Litt av en runde så langt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Ligger an til å bli en av de mest spennende innspurtene noensinne, og selvfølgelig er det nettopp i år at United skal være totalt akterutseilt. Hadde elsket om kvartetten i tet hadde blitt til en litt rødere kvintett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Hahahahaha høy kvalitet her nå!!!! 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Gled deg til Emirates, Danielzu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Det gjør jeg ikke. Ikke jeg som laget bildet, og er ikke myntet på Liverpool på noen måte.Syntes bare det var morsomt, er en sucker for ordspill av det gode slaget. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Det gjør jeg ikke. Ikke jeg som laget bildet, og er ikke myntet på Liverpool på noen måte. Syntes bare det var morsomt, er en sucker for ordspill av det gode slaget. Tåler godt "stikk" mot Arsenal, men please, de kan da i det alle fall være litt original/morsomme?(Eller er det bare jeg som har dårlig humor?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg synes den var morsom, så kan fort hende det er jeg som har dårlig humor. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 8. februar 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Likte den Daniel. Det hadde sutregutta gjort også om det var moyes istedet for wenger. 10 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Det gjør jeg ikke. Ikke jeg som laget bildet, og er ikke myntet på Liverpool på noen måte. Syntes bare det var morsomt, er en sucker for ordspill av det gode slaget. Det var ikke særlig morsomt, men Brendan Rodgers kunne jo vært der som 3-One (hull tapet)? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Hahha årets bilde. Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 8. februar 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå