Pernicious Weed Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Ingen stor sesong av Swansea, men denne løsningen? Virker snodig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Merkelig beslutning av Swansea å gi Laudrup fyken. De er nummer 12 på tabellen og en topp ti-plassering er ikke helt borte enda. Uansett, Swansea ligger vel der de bør ligge? Hvis de hadde forventet europacup og gull og grønne skoger, så er det noe alvorlig galt med de som styrer klubben. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Merkelig beslutning av Swansea å gi Laudrup fyken. SAY WHAT???? Har han fått fyken?? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 I Ishockey brukes det kun for å se om ett mål skal godkjennes eller ikke. Men syns jo det er greit nok det. Totalt OT, men er det noen som kan hjelpe meg med å se innleggene? Jeg sliter på denne PCen med å se bilder og media som blir lagt inn av andre brukere. Som du kan se på eksempelt under her, så er det bare helt blankt. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Har du DoNotTrackMe add-on? Jeg hadde samme problem som deg, men det var fordi den blokkerte ut inneholdet fra Twitter, så jeg tillot bare den, så ble det løst. Fjerna en etter en av alle add-ons jeg hadde og problemet er løst. Tror det var Avast som tullet. Takk Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Merkelig beslutning av Swansea å gi Laudrup fyken. SAY WHAT???? Har han fått fyken?? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Hva er det som skjer? Har noen fått sparken? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Rolig nå. Det er EN bruker her i tråden som hevder dette! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Garry Monk tar over. Første spillende manageren i PL? Var ikke Gianluca Vialli spillende manager for Chelsea for noen (mange) år siden? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Garry Monk tar over. Første spillende manageren i PL? Var ikke Gianluca Vialli spillende manager for Chelsea for noen (mange) år siden? Jo, og Ruud Gullit før ham. Er sikkert flere også... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Kenny Dalglish tok "the double" i 85/86 som spillende manager. Glenn Hoddle var også spillende manager tidlig på 90-tallet. Synd Bengt Sæternes ikke gidder gjøre det samme for lokalklubben min. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Gary Monk kan vel knapt kalles en spillende manager... 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Gleder meg til Solskjær mot Laudrup i helgen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Too late Moments passed! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2014 Fair play tabellen PDD 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2014 Går alt til 200 poeng? Uansett veldig rart at Arsenal har 199/200 på positive play, mens city "bare" har 194. Ikke så rent sjeldent denne sesongen har vi sluttet å spille fremover etter å ha tatt ledelsen og sluppet motstanderen inn i kampen. Er en grunn til at vi har vunnet veldig manger kamper denne sesongen 2-0. Vi påser ikke på fremover etter en "trygg" ledelse som i gamle dager. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2014 Hvordan har de regnet seg frem til den tabellen? Snål tabell. Chelsea på 6. er bullshit Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2014 Samtlige kriterier unntatt antall kort er ikke-kvantifiserbare variabler og er mest sannsynlig gjort med bakgrunn i synsing, noe som gjør dette til en veldig subjektiv tabell. Hvordan tallfester du respekt? Hvor mye respekt er 20 respekt? Kan man regne det om til "street cred"? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2014 Går vel på kjefting på dommere og klaging ved avgjørelser, men en høyst subjektiv list ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå