Stonemeister Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Da har vi noe å se frem til etter VM også. Yay! Ingenting som å lade opp til sesongen med et par braktap. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Hm, lurer på om jeg skal ta meg noen uker i Junaiten Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Litt mer info om hva de skal innføre før de har hatt første møte der de skal diskutere om de skal innføre noe i det hele tatt? Dette her er jo helt i begynnerstadiet så tviler på noe av dette kommer til å være innført før VM skulle vært arrangert i Quatar. Joa, men skulle tro de hadde noen tanker på om hvor mye de ville tillate allerede nå. Og tenkte mest på hva at jeg selv må vite litt mer om hva planene deres er for at jeg kan si om jeg synes det blir bra eller ikke. F.eks skeptisk til sjekking av innkast og cornere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Helt enig. Da blir det BARE vas. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 http://www.theguardian.com/football/2014/feb/03/joe-kinnear-newcastle-resigns-director-football Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Klart vi skal ha video dømming, skal ikke se bort fra at Young og Sterling automatisk holder seg mer på bena når de vet at Storebror ser dem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Ikke young. Det tror eg evt. når eg ser det skje. Det ligger i ryggmarksrefleksene. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Vil ikke ha noe mer videodømming i fotball. Holder med å se om mål er inne eller ikke. Skal de begynne med alt det rælet de snakker om forsvinner sjarmen med fotball. Da kan jeg heller se på sjakk eller putte snoppen i en blender. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 AllFather er redd for at Liverpool kommer til å slite uten alle gratisstraffene fra Sterling- og Suarez-dives. 5 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 I Ishockey brukes det kun for å se om ett mål skal godkjennes eller ikke. Men syns jo det er greit nok det. Totalt OT, men er det noen som kan hjelpe meg med å se innleggene? Jeg sliter på denne PCen med å se bilder og media som blir lagt inn av andre brukere. Som du kan se på eksempelt under her, så er det bare helt blankt. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Har du DoNotTrackMe add-on? Jeg hadde samme problem som deg, men det var fordi den blokkerte ut inneholdet fra Twitter, så jeg tillot bare den, så ble det løst. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Michael Laudrup sparket. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Er ingen tilfeldighet at Kinnear trakk seg i går. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 AllFather er redd for at Liverpool kommer til å slite uten alle gratisstraffene fra Sterling- og Suarez-dives. Det går ti Sterling og femti Suarez på en teskje Januzai eller Young Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Laudeup forøvrig ferdig i Swansea Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Garry Monk tar over. Første spillende manageren i PL? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Gutter, Laudrup er ferdig i Swansea. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Laudrup er ferdig i Swansea (bare hiver meg på bølgen, er vist ingen som leser at det er postet 99 ganger allerede) 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Går rykter om at Laudrup er ferdig i Swansea. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Sign him up? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå