tc47 Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Hvorfor ville Sunderland solgt Lee Cattermole? Agreed fee med Stoke nå. Er ikke det ganske dumt gjort? Å hjelpe en relegation rival og i tillegg så er Cattermole ganske grei å ha med masse PL-erfaring osv osv? Kaptein-materiale er han også...? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Cattermole og Shawcross på samme lag altså? Håhåhå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=pPlyeKFTFnI Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Carroll til Nolan, hvor har jeg hørt det før? Tror WH klarer seg om ponytail holder seg skadefri. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Newcastle blir banka av et lag som har Jozy Altidore i startoppstillingen. Jeg har allerede gønna nedpå en G&T. Dette blir en lang dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Carroll til Nolan, hvor har jeg hørt det før? Tror WH klarer seg om ponytail holder seg skadefri. x2. Dødelig kombinasjon. Ikke mange som tar Carroll i lufta gitt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Hvorfor spilles Tyne Wear derbyet så tidlig?.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Fordi politiet vil det. Fra neste sesong vil Newcastle og Sunderland nekte å flytte kampen tidlig ettersom de er i mot tidlig avspark. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Er det ett derby jeg har full forståelse for at det er tidlig avspark i så er det Tyne-Wear derbyet. Bildet i matchtråden sier alt 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Carroll til Nolan, hvor har jeg hørt det før? Tror WH klarer seg om ponytail holder seg skadefri. Ponytail skaffer seg en tre kampers karantene i stedet. Tulling. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 For en dive. Var noe Drogbask over den. Aldri om Caroll skulle ha vært utvist Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Ingen tvil om at Chicho er spansk nei, men fortjent rødt kort når Carroll slenger rundt med armen på den måten. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Neh, han snur seg full fart rundt , knapt et gult kort. 3-0 til Sunderland.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Stakker Chico Flores som får seg en ablue i panneluggen. Tåpelig med rødt på Carroll der. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Frimpong rødt kort i sin første match. BENCH Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Villa, Hull og Stoke <3 Måtte det holde. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Liverpool får servert 4. plassen på sølvfat Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Ingen tvil om at Chicho er spansk nei, men fortjent rødt kort når Carroll slenger rundt med armen på den måten. Jeg syns det så mer tilfeldig ut enn som så og spanjakken tar jo en latinamerikansk variant og faller som om han er truffet av en 12.7. Temmelig strengt dømt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Charlie Adam! For et mål! :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå