Aleks Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Jeg sa flere i fra Arsenalleiren, ikke alle. Mange som var helt enige med at det var et rart utsagn. Endret 30. januar 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg sa flere i fra Arsenalleiren, ikke alle. Mange som var helt enige med at det var et rart utsagn. Og jeg sa heller ikke alle, men storparten. Ellers er ikke Wenger PL's største hykler nei. Det er Alan Pardew som kritiserte Wenger heftig fordi han hadde mange franske spillere og få engelske spillere. Før han deretter kjøpte halve Frankrike på 2 år. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Hvor mange ganger må det nevnes at Pardew ikke har noe med kjøp å gjøre og bare må ta til takke med hva han får? Selv om han er en stor idiot, så er ikke det noe han skal kritiseres for. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Er det så farlig å være hykler egentlig? Alle er jo det når det kommer til fotball... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Ikke den beste kilden, men imponerende om det stemmer. https://twitter.com/FootballFunnys/status/428978080343154688 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Er det så farlig å være hykler egentlig? Alle er jo det når det kommer til fotball... Det er vel selve essensen av å være sportsfan. Eller drive med krig og politikk. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Er det så farlig å være hykler egentlig? Alle er jo det når det kommer til fotball... Det er vel selve essensen av å være sportsfan. Eller drive med krig og politikk. Nettopp, derfor er det vel ikke så mye å ta på vei for :-) PLs største hykler er og forblir Wenger mener jeg, Mourinho er mer troll og underholder. Endret 30. januar 2014 av Solaar 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Lurer på om Tottenham skal bytte manager igjen nå? Noen rykter om det, eller tenker du på at de tapte stort igjen? Tenkte på at de tapte stort ja, hjemme. Nå har jo den nye manageren gjort det helt ok, men mener at AVB burde ha fått sittet lengre. Helt enig. Det var alt for tidlig å sparke han. Tottenham kjøpte halve Europa i sommer og trenger tid på å spille seg inn. Jeg tror AVB blir en vanvittig god manager med tiden og jeg tror Tottenham tapte på sparkingen, i alle fall på lang sikt. Han tok poengrekord i fjor og var på god vei i år (selv om han tapte stort ved noen anledninger). Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 PLs største hykler er og forblir Wenger mener jeg, Mourinho er mer troll og underholder. Søtt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Enig med Solaar. 4 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Er det så farlig å være hykler egentlig? Alle er jo det når det kommer til fotball... Det er vel selve essensen av å være sportsfan. Eller drive med krig og politikk. PLs største hykler er og forblir Wenger mener jeg, Mourinho er mer troll og underholder.Begrunn gjerne påstanden. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 PL's største hykler? Hmmm.. 1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Elskar den videoen der, spesielt dei to siste situasjonane. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Totalt OT, men er det noen som kan hjelpe meg med å se innleggene? Jeg sliter på denne PCen med å se bilder og media som blir lagt inn av andre brukere. Som du kan se på eksempelt under her, så er det bare helt blankt. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Eks: Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Kanskje nettleseren din ikke tåler drittpreik. Det er stort sett det som kommer fra Latias!!! Hvilken nettleser bruker du, og hvilken versjon? 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Hvilken nettleser bruker du, og hvilken versjon? Hahaha! Bruker Chrome Versjon 32.0.1700.102 m Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Samme som jeg bruker altså Her ser jeg alt fint. Bruker "diskusjon" (endre forumutseende helt nede til venstre). Jeg har ikke noe adblockers eller annet installert. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Samme som jeg bruker altså Her ser jeg alt fint. Bruker "diskusjon" (endre forumutseende helt nede til venstre). Jeg har ikke noe adblockers eller annet installert. Merka det helt nylig. Hvis jeg åpner IE vises alt, så det er bare i Chrome. Har ingen adblockers. Må forske litt når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Godt å få ham ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå