Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sa flere i fra Arsenalleiren, ikke alle. Mange som var helt enige med at det var et rart utsagn.

 

Og jeg sa heller ikke alle, men storparten.

 

Ellers er ikke Wenger PL's største hykler nei. Det er Alan Pardew som kritiserte Wenger heftig fordi han hadde mange franske spillere og få engelske spillere. Før han deretter kjøpte halve Frankrike på 2 år.

Lenke til kommentar

 

 

Er det så farlig å være hykler egentlig? Alle er jo det når det kommer til fotball...

Det er vel selve essensen av å være sportsfan. Eller drive med krig og politikk.

Nettopp, derfor er det vel ikke så mye å ta på vei for :-)

 

PLs største hykler er og forblir Wenger mener jeg, Mourinho er mer troll og underholder.

Endret av Solaar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Lurer på om Tottenham skal bytte manager igjen nå?

Noen rykter om det, eller tenker du på at de tapte stort igjen?

 

Tenkte på at de tapte stort ja, hjemme. Nå har jo den nye manageren gjort det helt ok, men mener at AVB burde ha fått sittet lengre.

 

Helt enig. Det var alt for tidlig å sparke han. Tottenham kjøpte halve Europa i sommer og trenger tid på å spille seg inn. Jeg tror AVB blir en vanvittig god manager med tiden og jeg tror Tottenham tapte på sparkingen, i alle fall på lang sikt. Han tok poengrekord i fjor og var på god vei i år (selv om han tapte stort ved noen anledninger).

Lenke til kommentar

Samme som jeg bruker altså :)

Her ser jeg alt fint.

Bruker "diskusjon" (endre forumutseende helt nede til venstre).

Jeg har ikke noe adblockers eller annet installert.

Merka det helt nylig. Hvis jeg åpner IE vises alt, så det er bare i Chrome. Har ingen adblockers. Må forske litt når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...