Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lett å ta av når man får inn en sånn spiller.

MMD er etter min mening det største talentet Norge har hatt på årevis, og en av Europas mest lovende 95-spillere. Jeg så han i Lyn, og har sett ham for U-landslag, United U18 og Molde. Han har en modenhet som svært få spillere i den alderen har, og han er veldig god med ballen i beina. Vendingene, førstetouchen, måten han fører ballen på, overblikket og pasningsfoten er helt topp. Han har tatt alle nivåene han har spilt på, og ser ut til å gjøre riktige valg for karrieren sin.

 

Jeg regner nesten med at han får et innhopp mot United, og jeg tror ikke det tar lang tid før vi får se ham fra start for Cardiff. Han er selvsagt så ung at jeg neppe tror han får spille 90 minutter uke inn og uke ut, men jeg regner med at han kommer til å få en god del kamper under OGS.

 

Det skal bli fint å se han i PL.

Endret av Jørgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Salah - 11

Matic - 22

Willian - 31

MvG - 8

Schurrle - 19

Ba - 8

Moses - 10

Azpili - 8

Oscar - 28

Hazard - 35

Marin - 7

Piazon - 7

Cahill - 7

Lukaku - 19

Courtois - 8

Torres - 51

Luiz - 26

Ramires - 19

Ivanovic - 10

Cole - 6

Mikel - 20

Cech - 11

Lamps - 14

Her er vi allerede over den påståtte prisen i den tweeten der. Ikke tatt med spillere som Atsu etc som ble kjøpt inn for mindre. Nå kommer jo Chelsea bra utav det også nå som de slapp Essien på free transfer som de kjøpte for 330 millioner for noen sesonger siden.

 

Så hvordan de har reknet seg frem til de tallene der vet jeg dog ingenting om.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

*liste*

Her er vi allerede over den påståtte prisen i den tweeten der. Ikke tatt med spillere som Atsu etc som ble kjøpt inn for mindre. Nå kommer jo Chelsea bra utav det også nå som de slapp Essien på free transfer som de kjøpte for 330 millioner for noen sesonger siden.

 

Så hvordan de har reknet seg frem til de tallene der vet jeg dog ingenting om.

Dette har du vel skrevet i pund? Statistikken der er i euro.

 

385 millioner pund (summen av spillerne du har listet opp) blir nesten 470 euro.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Luiz - 26

 

Cole - 6

 

Så hvordan de har reknet seg frem til de tallene der vet jeg dog ingenting om.

 

Lurer på om det er denne summen (tenker ikke på pund vs euro) som de har satt opp i sitt regnestykke. Cole var i jo i realiteten mye dyrere siden Gallas gikk motsatt vei, det samme med David Luiz der Matic tross alt var verdsatt til noe.

 

(edit: ser ut som det ble dobbelpost her, hvis noen vet hvordan jeg slår sammen så si gjerne ifra)

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

 

Luiz - 26

 

Cole - 6

 

Så hvordan de har reknet seg frem til de tallene der vet jeg dog ingenting om.

 

Lurer på om det er denne summen (tenker ikke på pund vs euro) som de har satt opp i sitt regnestykke. Cole var i jo i realiteten mye dyrere siden Gallas gikk motsatt vei, det samme med David Luiz der Matic tross alt var verdsatt til noe.

 

(edit: ser ut som det ble dobbelpost her, hvis noen vet hvordan jeg slår sammen så si gjerne ifra)

 

 

Mulig det. Men de bommer jo med hinsides mange millioner da når det kommer til Chelsea hvertfall. Luiz kostet som jeg skrev, 26 millioner pund (Matic var verdsatt til ca 5).

Lenke til kommentar

- 10

 

Her er vi allerede over den påståtte prisen i den tweeten der. Ikke tatt med spillere som Atsu etc som ble kjøpt inn for mindre. Nå kommer jo Chelsea bra utav det også nå som de slapp Essien på free transfer som de kjøpte for 330 millioner for noen sesonger siden.

 

Så hvordan de har reknet seg frem til de tallene der vet jeg dog ingenting om.

Tallene er over squad members. Spillere på lån er derfor ikke tatt med. Det er heller ikke lønn eller hvor mye man har solgt spillere for. Fremdeles litt interessant selv om det gir langt i fra hele bildet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...