Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha!

Føler Wenger seg truet plutselig?

 

 

Wenger er også ute og furter over at Chelsea selger Mata til United når de ikke trenger å møte dem mer, mens andre må det. Omså han mener det som en spøk så syns jeg det er tullete uttalelse, om alle skal møte hverandre "på like vilkår" så blir det som å si at siden spiller X ikke kunne spille mot det og det laget så burde han ikke spille mot noen andre.

 

 

Dette åpner overgangsmarkedet. Chelsea skal ikke møte United flere ganger denne sesongen, det skal andre klubber gjøre. De kunne solgt Mata i forrige uke. For å vise respekt til fansen, bør det ikke være på denne måten, sier Wenger.

http://www.dagbladet.no/2014/01/23/sport/fotball/premier_league/arsene_wenger/arsenal/31435639/

 

*host* van Persie *host *hark*

 

Gjerne se selve pressekonferansen fremfor en norsk tabloid som elsker å snu og vende på ord.

 

Uansett, Van Persie er irrelevant ettersom Wenger ikke snakket om at de solgte til en rival, men at januarvinduet kan utnyttes (han sa han ikke mente at Chelsea gjorde det). Van Persie ble også solgt om sommeren.

Lenke til kommentar
Er du fornøyd med Hull så langt denne sesongen? 11. plass er vel høyere enn de fleste kunne spå, tror jeg.

For et nyopprykket lag som kan variere en del i spillekvalitet syns jeg 11.plass er strålende - jeg hadde forventet at de skulle være mye lenger ned på tabellen. Ikke at det er så langt ned til sisteplass, men tabellmessig er det over forventning. Nøkternt håper jeg at vi får vist litt klør resten av sesongen (Spurs, City, United og Arsenal er det forsåvidt ikke sikkert vi får gjort så mye med), og på at plassen blir berga. En reprise av Fulham-kampen tar jeg gjerne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...