knipsolini Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Manchester United har fått flest gule kort for filming denne sesongen. Hovedskylden har Januzaj med hele tre gule kort for filming. http://www.tv2.no/2014/01/10/sport/opta/claus-lundekvam/fotball/5213956 Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Må være den dummeste listen jeg noensinne har sett Second that! Når Tottenham er rangert et bedre lag foran Liverpool, ManCity, Everton og Arsenal da er det på tide å le av listen. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Ikke bedre enn City og Arsenal nei men bedre enn Liverpool-lagene har vi jo vært. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Ikke bedre enn City og Arsenal nei men bedre enn Liverpool-lagene har vi jo vært. Kanskje Everton, som etter min mening står ganske likt med Tottenham. Mens Liverpool har samlet inn en god del poeng, de bør står høyere enn Tottenham. Tottenham har fått mye poeng pga kvartfinalen som de kom til i EL, det er i grunn latterlig poeng. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Leicester gir solid juling til Derby Endret 10. januar 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Ser ut som at Jelavic er på vei til Hull, kun kontraktsforhandlingar som gjenstår. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hva synes du personlig om det? Jelavic har vel en høy stjerne hos dere har jeg skjønt? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Det er greit for meg. Han har ikkje prestert på 1,5 sesong, og har rundt 50K i veka etter det eg har høyrt. Han har og vore litt grinete på bana pga prestasjonane, so trur ikkje det kjem til å ha ein negativ effekt på laget. Everton kjem nok til å hente ein ny spiss inn dersom Jelavic skriv under for Hull, lurer på kven det blir.. Endret 10. januar 2014 av Karbutar Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Pussig, for når jeg skummet gjennom Liverpool-tråden så fant jeg ingen bevis for dette overhode. Ingen diskusjon om Yaya og heller ingen som nevnte han. Du nevte kjøp av AnthonyAnnan da. Mulig jeg hoppet over akkurat dette innlegget ditt, kan du finne det for meg? Edit: I overgangstråden derimot melder du at Liverpool burde bytte Macherano for penger og Hleb og ikke Yaya. Og DA var jeg uenig med deg. Kanskje du husker feil av de to spillerene. Hmmm, Anthony Annan har vel aldri spilt for Barca ;-) Kan dog bekrefte at jeg både har lansert Antonio Valencia og Yaya Toure som kjøp (ingen gode nok for Pool). Mulig jeg blander med her og kopforum med akkurat Yaya. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 John Arne Riise har planer om å bli trener etter spillerkarrieren. Jeg kan virkelig ikke se for meg han som en god trener, bare tanken er komisk. Med andre ord gleder jeg meg. http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/riise-satser-mot-internasjonal-trenerkarriere/10142498/ 2 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hahaha.. Kan godt trene LSK for min del! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Oooh ja... det hadde vært utrolig gøy. Med Bjørn Helge som kaptein. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ingen som tar han seriøst uansett. Bare sånn FYI. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Nei jeg vet, men er litt morsomt at han klarer å kalle Hazard den mest oppskrytte spilleren. Riktignok i fjor, men still.. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Aiden McGeady har signert for Everton. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Fin overgang. Spennende å se om han tar med seg fintene inn i PL. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Inspirert av Adebayor den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå