Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bedre enn City og Arsenal nei men bedre enn Liverpool-lagene har vi jo vært.

 

Kanskje Everton, som etter min mening står ganske likt med Tottenham. Mens Liverpool har samlet inn en god del poeng, de bør står høyere enn Tottenham. Tottenham har fått mye poeng pga kvartfinalen som de kom til i EL, det er i grunn latterlig poeng.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er greit for meg. Han har ikkje prestert på 1,5 sesong, og har rundt 50K i veka etter det eg har høyrt. Han har og vore litt grinete på bana pga prestasjonane, so trur ikkje det kjem til å ha ein negativ effekt på laget.

 

Everton kjem nok til å hente ein ny spiss inn dersom Jelavic skriv under for Hull, lurer på kven det blir..

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Pussig, for når jeg skummet gjennom Liverpool-tråden så fant jeg ingen bevis for dette overhode.

Ingen diskusjon om Yaya og heller ingen som nevnte han. Du nevte kjøp av AnthonyAnnan da.

Mulig jeg hoppet over akkurat dette innlegget ditt, kan du finne det for meg?

 

Edit: I overgangstråden derimot melder du at Liverpool burde bytte Macherano for penger og Hleb og ikke Yaya. Og DA var jeg uenig med deg.

Kanskje du husker feil av de to spillerene. :)

Hmmm, Anthony Annan har vel aldri spilt for Barca ;-)

Kan dog bekrefte at jeg både har lansert Antonio Valencia og Yaya Toure som kjøp (ingen gode nok for Pool). Mulig jeg blander med her og kopforum med akkurat Yaya.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...